GRIP 4 meerdere grote duinbranden - Sint Maartensvlotbrug & Schoorl 01 t/m 05-05-2011

Auteur Topic: GRIP 4 meerdere grote duinbranden - Sint Maartensvlotbrug & Schoorl 01 t/m 05-05-2011  (gelezen 140491 keer)

0 gebruikers (en 29 gasten bekijken dit topic.

Snyper

• Senior gebruiker
Hollands Midden heeft geen ene 4x4 voertuig, heb je dus vrij weinig aan naar mijn inziens.. (tenzij je wilt gaat herbezetten, of alleen manschappen wilt hebben, e.d. dan heb je er natuurlijk wel wat aan :) )

Volgens mij het gealarmeerd compagnie uit eigen regio ook niet. Maar voor puur poppetjes te leveren kan het prima.

Yellowjackal

• Forum gebruiker
  • Zand zand en nog eens zand dat is wat hij wil
En waar zie je dat dan? Misschien ben je in de war met FBO bijstand (met de helikopter)
Ik denk dat dat komt door deze melding
livep2000
18:44:12 01-05-11BRANPiket gaarne conact MON.  
0805700BRW N-O Gelderland ( Piketcentralist )

Zegje Waard

• ex leraar voortgezet onderwijs
  • Junior gebruiker
  • **
Ik ken dit gebied heel goed en ik maak mij grote zorgen over alle dieren, die daar nu met jongen aanwezig zijn. Heb ik het goed begrepen dat er hulptroepen vanuit Soest en omgeving op weg zijn?
Fact & fiction. Illusion & reality

mike

• Senior gebruiker

Moon

• Senior gebruiker
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Volgens de Verkeers Informatiedienst VID is de N502 tussen Callantsoog en Petten afgesloten vanwege de brand en de rookontwikkeling. Brandweerkorpsen uit de wijde omgeving bestrijden het vuur.

De volgens de politie grote brand bij Sint Maartenszee, die gepaard gaat met veel rookontwikkeling, woedt ten zuiden van natuurreservaat het Zwanenwater. In de directe nabijheid is een camping gelegen. De harde wind bemoeilijkt de bluswerkzaamheden ernstig.

Als gevolg van de windrichting wordt de camping niet direct bedreigd. Uit voorzorg is wel besloten het strand te ontruimen.

Schoorlse Zeeweg

De brand in Schoorl woedt langs de Schoorlse Zeeweg, die van Schoorl naar Schoorl aan Zee loopt. Ook hier zou het volgens de politie inmiddels gaan om een grote brand. In Egmond aan Zee gaat het volgens de eerste berichten om een minder grote brand, aldus de politie.

bron: nu.nl
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear

Marnix

• Senior gebruiker
  • Ned. Rode Kruis
    • Rode Kruis
CN NRK

KJS

• Senior gebruiker
  • Generalist OC
http://www.twitvid.com/T6S5F

mooie shot van de 2 grote branden..
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      

Rufes

• Forum gebruiker
  • Freelance Persfotograaf
    • 112-Uitgeest
Brandweer Uitgeest met de 583 richting Twaalfmaat voor de Compagnie inzet:
Brandweer Uitgeest richting Twaalfmaat voor inzet compagnie brand

Compagnie Inzet richting het duingebied over de A9 bij Uitgeest:
Compagnie Inzet richting het duingebied over de A9 bij Uitgeest: (19 voertuigen)

Bernt

• Senior gebruiker