GRIP 4 meerdere grote duinbranden - Sint Maartensvlotbrug & Schoorl 01 t/m 05-05-2011

Auteur Topic: GRIP 4 meerdere grote duinbranden - Sint Maartensvlotbrug & Schoorl 01 t/m 05-05-2011  (gelezen 140527 keer)

0 gebruikers (en 34 gasten bekijken dit topic.

Henkie

• Forum gebruiker
Zowel Politie / Brandweer en Defensie maken al gebruik van "drones".
Nadeel? De kleine blijven een uur in de lucht, de grotere kosten een godsvemorgen.
Waar wil je die gaan ophangen?
Als al deze branden het werk zijn van 1 en de zelfde persoon gaat hij zich echt niet laten tegen houden door een webcam aan het begin van de straat.

Elke dag ik weet niet hoeveel brandweerpersoneel de duinen insturen kost zeker niks?

skippy02

• Senior gebruiker
  • Scanman Jan
Welke tactieken en middelen er gebruikt kunnen worden moeten we misschien hier niet neer gaan zetten denk ik.
Wie weet leest de dader wel mee. Een stukje genot die de dader misschien wel put uit onze opmerkingen en verslaggeving.
(en wellicht zijn tactiek hierop weer aanpast)
Ik denk dat als er vragen zijn aan de mensen die ideeën hebben je vanzelf wel een PM kunt verwachten.

Misschien overdrijf ik een beetje, een moderator of beheerder kan hier misschien een uitspraak over doen.
Als het ons vrij staat om ideeën te ventileren en te bespreken dan zien we dat wel.
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.

alex97

• Forum gebruiker
Is er dus echt sprake van vier verschillende branden (Egmond Aan Zee, Groet, Schoorl én Sint Maartensburg)? Of is het er één, twee of drie????

Roare

• Senior gebruiker
Dit lijkt op complete chaos nu egmond ook aan de beurt is. Meldingen zijn van noord naar zuid

1. Petten
2. Schoorl
3. Egmond

Pyromaan die van noord naar zuid trekt?

SniperEye

• Senior gebruiker
  • Geíntresseerde
In en intriest dit! Hopen dat ze met veel blusgeweld de brand binnen de perken kunnen houden.
Edit: ik denk inderdaad dat de dader voeding vindt in de media-aandacht en wellicht meeleest op dit of soortgelijke fora.

1300001-MR

• Senior gebruiker
Is er dus echt sprake van vier verschillende branden (Egmond Aan Zee, Groet, Schoorl én Sint Maartensburg)? Of is het er één, twee of drie????
Groet en Schoorl liggen vlak bij elkaar, dus ik denk en 'hoop' dat dat dezelfde zijn. Dus 3 brandlocaties.

alexzwart

• Junior gebruiker
  • **
De natuur brand wel af, maar als je er over 2 maand weer komt is alles weer in bloei..

Moon

• Senior gebruiker
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Zover ik kan opmaken uit de meldingen 4 branden. Schoorl (Berenkuil), Schoorl/Groet (Berenkuil is links van de Zeeweg, Groet ligt meer naar Hargen rechts dus van de Zeeweg), Egmond en Petten. Maar het kunnen er dus ook 3 zijn...Natuurgebied Schoorlse Duinen loopt over in Groet.
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear

Bernt

• Senior gebruiker
p2kflex
18:18:59 01-05-11GROUP-1PRIO 1 TWAALFMAAT TANKSTATION #9231# A9 R - TWAALFMAAT m HEEMSKERK ALARM COMPAGNIE KENNEMERLAND [ 190 ]
0106515BRW Veiligheidsregio Kennemerland (HOvD)
0106550BRW Veiligheidsregio Kennemerland (Leider COPI)
0106581BRW Veiligheidsregio Kennemerland (Monitorcode OvD)
0108999BRW Veiligheidsregio Kennemerland (Monitorcode)

skippy02

• Senior gebruiker
  • Scanman Jan
Grip 4, wordt dan de rampenzender RTVNoord-Holland niet ingeschakeld?
Lopen er mensen gevaar? (rook/vuur)
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.