0 gebruikers (en 49 gasten bekijken dit topic.
Schagen is inmiddels weer leeg, de 12(voor zo ik snel even heb kunnen tellen) brandweerauto's zijn weer vertrokken (geloof ik)(ik woon pal naast de hofstraat, waar ze verzamelden om op te rukken en hoor al een tijd niks meer)
Brandweer blijft 's nachts blussenBERGEN - De brandweerkorpsen die de brand in het duingebied van Schoorl zondagavond bestrijden, gaan de hele nacht door met hun werk. Dat meldde de gemeente Bergen via Twitter. Ook liet de gemeente weten dat maandag indien nodig blushelikopters worden ingezet om het vuur te lijf te gaan.Volgens Staatsbosbeheer is zondag bij Schoorl tot nu toe zeker 30 hectare duingebied in vlammen opgegaan.
p2kflex22:46:05 01-05-11GROUP-1PRIO 1 MICK ZIJLWEG 200 HAARLEM BUITENBRAND DUINEN / BOS (VERZORGING: klein) (BOT BRW: ja) [ ]0106495BRW Veiligheidsregio Kennemerland (Districtscommandant Kennemerland Noord)0127900BRW Kennemerland (Coördinatoren BOT)
p2kflex23:05:25 01-05-11-ALPHA-Gaarne contact RAC 0900043BRW Gelderland-Midden ( Regionaal Commandant ) Ook iets uit VGGM