goed zal ik eens wat zeggen hierover?
- WIJ MOGEN zelf niets aan IM voorlichting doen, hoe graag wij dat zelf ook willen. Dat zijn zaken die allemaal door mensen met een veel beter salaris gedaan worden. Dus die droom is gelijk uit de wereld, wij als WIS willen wel, maar mogen niet. Ik vond het ook een bijzonder flauwe opmerking, want ELKE hulpdienst kan bij de STICHTING INCIDENT MANAGEMENT ZELF de voorlichtingsmaterialen en richtlijnen bestellen!
- Rene heeft echt gelijk. Iemand roept hier "uit betrouwbare bron" dat er bepaald materiaal ter plaatse was in die afzetting. Niet erg professioneel in mijn ogen. Die centralist bedoeld het misschien goed, maar hij heeft geen idee waarover hij praat, omdat hij er zelf niet bij was. Hij verteld iets door, wat hij hoort van een ambulance medewerker en niet wat HIJ gezien heeft. Ik zeg dus niets over de kwaliteit of de intentie van de centralist of de ambulance medewerkers, alleen hoe dat hier geprofileerd wordt.
- Rene was vlak voor die aanrijding DAAR bij DIE AFZETTING en heeft daar, helaas, corrigerend moeten optreden naar de aannemer toe.
Nadat hij is weggereden ging het (toch) fout en kon hij meteen weer terug. Dat is geen leuke ervaring, dat kan ik je uit ervaring vertellen. Misschien iets meer begrip van de "collega's" is hier wel op zijn plaats.
Dat Rene misschien iets te driest antwoord is nog tot daar aan toe, maar dat gelijk iedereen over hem heen valt, vindt IK wel bijzonder.