Ongeval (drie brandweervoertuigen) N9 - Alkmaar 02-05-2011

Auteur Topic: Ongeval (drie brandweervoertuigen) N9 - Alkmaar 02-05-2011  (gelezen 10813 keer)

0 gebruikers (en 11 gasten bekijken dit topic.

Tha-Nose

• Forum gebruiker
Reactie #50 Gepost op: 2 mei 2011, 17:00:47
De klpd auto met 1 enkele pit reed voorop met blauw aan samen met de OVD 6591 (OVD-veluwe noord)

De rest van de voertuigen reed zonder blauwe verlichting aan.. En achter aan reden verschillende KLPD auto's, maar de VC was de laatste en reed ook met blauw/oranje.. Dit heb ik gezien vanaf Harderwijk tot aan ongeveer Amsterdam.. Of er daarna iets veranderd is weet ik niet

Ik heb de stoet vanochtend zien rijden op de A9, richting Schoorl. Ik heb voorop een KLPD volvo voorop zien rijden, volgens mij halverwege de stoet ook nog een Volvo zien rijden, voor de rest niets.  De hele stoet had de optische signalen aan. Dit ter hoogte van de wegwerkzaamheden bij versmalde rijstroken.

VRK Fotografen

• Senior gebruiker
    • Brandweer Kennemerland VRK
Reactie #51 Gepost op: 2 mei 2011, 20:29:20

En het was inderdaad Van den Boogaard ;-)

Bron www.webregio.nl

grijze striping ivm wit?
Mike Berghoeffs - District Noord Jan Kol jr. - District Midden George Bakker - District Zuid Jeffrey Koper - District Zuid  (Coördinator Brandweerfoto

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #52 Gepost op: 2 mei 2011, 20:34:24
Nee is gewoon wit alleen reflecteerd heel raar, altijd al vreemde striping gevonden.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens

Firefighter1970-b.d.

• Belangstellende
  • Senior gebruiker
Reactie #53 Gepost op: 2 mei 2011, 23:53:49
Ik zag t toch zelf?

07-2141 volgensmij (ookal dacht ik volvo te zien)

Klopt niet de 07-2141 is gewoon aangekomen en ingezet in schoorl maar de 07-5241 is idd gestrand bij Amsterdam met aandrijvingsproblemen.
Het betreft een TS met een extra grote watertank van 10.000 liter en 6x6 aandrijving lijkt idd,voor een leek,een beetje op een crashtender.

erik 67

• Senior gebruiker
  • Dit forum is het helemaal !