agenda/planning tool

Auteur Topic: agenda/planning tool  (gelezen 7351 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

chatjozef

• Coordinator verbindingen
  • Junior gebruiker
  • **
Gepost op: 3 mei 2011, 13:42:21
Hoi,

Wat heen en weer aan het kijken of evt de huidige planning tool te vervangen omdat hij te veel problemen geeft, is mijn vraag.

Hoe plannen jullie de inzet van jou NRK afdeling? Hoe weten jullie dat er genoeg vrijwilligers zijn?

brt

• Junior gebruiker
  • **
  • BIG is Beautiful
Reactie #1 Gepost op: 3 mei 2011, 15:40:19
op de site met joomla

http://seminar.vollmar.ws/
Keep it simple

Chopsticks

• Forum gebruiker
Reactie #2 Gepost op: 4 mei 2011, 04:33:16
Joomla en Seminar for Joomla (zie link boven)

Redcrosser

• Forum gebruiker
Reactie #3 Gepost op: 4 mei 2011, 17:07:04
Mag ik vragen waar dit over gaat?

KJS

• Senior gebruiker
  • Generalist OC
Reactie #4 Gepost op: 4 mei 2011, 17:12:22
Mag ik vragen waar dit over gaat?

Digitale agenda om te plannen met en voor vrijwilligers.
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      

Redcrosser

• Forum gebruiker
Reactie #5 Gepost op: 4 mei 2011, 19:39:40
En waarom? :P Lijkt me handiger als je de vrijwilliger benaderd. Als ik van mijzelf uitga zou ik er nooit op kijken!

KJS

• Senior gebruiker
  • Generalist OC
Reactie #6 Gepost op: 4 mei 2011, 20:18:40
De vraag is hoe men de planning opzet ect., dit kan door middel van een digitale agenda op een rode kruis website van de plaatselijke afdeling..

Zo kun je iedereen beter bereiken, want wie heeft er nu tegenwoordig geen internet?

Maar als ze bij jou afdeling over gaan op 'volledig digitaal' ben je wel 'verplicht' om er op te kijken toch?
Is maar net waar de 'Planning' (wij noemen het [evenementen] hulpverlening)voor kiest.

Redcrosser

• Forum gebruiker
Reactie #7 Gepost op: 4 mei 2011, 21:22:59
Zoiets zou bij ons dus niet kunnen, er hebben bij ons leden die niet de beschikking over Internet hebben.

Ikzelf ben de coördinator evenementen hulpverlening en stuur zelf altijd email's als er een aanvraag binnen is. De mensen die geen e-mail/internet hebben, hebben bij mij meestal pech want als ik een mail stuur en er nog geen les is geweest hebben er meestal al mensen opgegeven! :)

Wij hebben sowieso een heel kleine groep die de evenementen hulpverlening doet dus zo'n ramp vindt ik het ook niet.
Hoeveel leden hebben jullie?

KJS

• Senior gebruiker
  • Generalist OC
Reactie #8 Gepost op: 4 mei 2011, 21:37:50
35 a 40 vrijwilligers, waarvan een kleine 20 actief zijn.

En beschikken allen over internet, alleen de coördinator evenemeneten hulpverlening bij ons is niet zo handig met de pc en wil niet mee met veranderingen.. (Helaas..)

Redcrosser

• Forum gebruiker
Reactie #9 Gepost op: 4 mei 2011, 21:50:09
Altijd jammer.. Ja, bij ons weigeren ze het ook..

Ach, de meesten doen toch geen evenementen maar zitten er een beetje voor de "sier" bij. Alhoewel, ik moet wel zeggen er hebben bij ons wel veel vrijwilligers andere taken/functie's bij. Zowel regionaal, als landelijk.

Ik doe alleen veel voor de plaatselijke afdeling. Vrijwilligers management, coördinatie. En sinds kort het Magazijn er ook nog bij gekregen. Owja; Ik zit met nog een vrijwilliger bezig met de website! :) En jij?