agenda/planning tool

Auteur Topic: agenda/planning tool  (gelezen 7350 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

EHBjOOST

• Forum gebruiker
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #20 Gepost op: 1 juni 2011, 00:20:47
In zandvoort word ook een joomla module gebruikt om vrijwilligers aan te laten melden voor evenementen. Een paar vrijwilligers melden zich aan via E-mail maar de rest via de site. Op het moment dat we grotere evenementen hebben en vrijwilligers van andere afdelingen / EHBO vereniging vragen voor ondersteuning, gaat dit via email en worden ze handmatig bij de joomla module toe gevoegd.

Uit de lijst van joomla kan ik de informatie weer halen om de informatie voor een inzet bij de juiste vrijwilligers te krijgen. Dit gaat wel weer per E-Mail.
EHV, Rode kruis zandvoort, ex BHV ploegleider, Radio zendamateur. en zelfs nog tijd om te werken

KJS

• Senior gebruiker
  • Generalist OC
Reactie #21 Gepost op: 1 juni 2011, 00:25:17
In zandvoort word ook een joomla module gebruikt om vrijwilligers aan te laten melden voor evenementen. Een paar vrijwilligers melden zich aan via E-mail maar de rest via de site. Op het moment dat we grotere evenementen hebben en vrijwilligers van andere afdelingen / EHBO vereniging vragen voor ondersteuning, gaat dit via email en worden ze handmatig bij de joomla module toe gevoegd.

Uit de lijst van joomla kan ik de informatie weer halen om de informatie voor een inzet bij de juiste vrijwilligers te krijgen. Dit gaat wel weer per E-Mail.

Wat voor module is dit dan?
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      

EHBjOOST

• Forum gebruiker
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #22 Gepost op: 1 juni 2011, 13:44:03
Wat voor module is dit dan?
Daar moet ik je het antwoord op schuldig blijven op dit moment. Ik ben niet de webmaster en krijg alleen de gegevens die ik nodig heb, om de inzetten te kunnen plannen.
EHV, Rode kruis zandvoort, ex BHV ploegleider, Radio zendamateur. en zelfs nog tijd om te werken

KJS

• Senior gebruiker
  • Generalist OC
Reactie #23 Gepost op: 1 juni 2011, 14:18:01
Daar moet ik je het antwoord op schuldig blijven op dit moment. Ik ben niet de webmaster en krijg alleen de gegevens die ik nodig heb, om de inzetten te kunnen plannen.

Jammer, wij zijn bezig met vernieuwen van onze afdeling (voornamelijk digitaal). Waaronder ook de HV bij ons 'op de schop' gaat maar ook de afdelingswebsite.
Vandaar mijn vraag  :)
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      

Chopsticks

• Forum gebruiker
Reactie #24 Gepost op: 2 juni 2011, 06:18:29
Jammer, wij zijn bezig met vernieuwen van onze afdeling (voornamelijk digitaal). Waaronder ook de HV bij ons 'op de schop' gaat maar ook de afdelingswebsite.
Vandaar mijn vraag  :)
Neem een kijkje bij de afdeling Nijmegen e.o. hoe het ook kan...

brt

• Junior gebruiker
  • **
  • BIG is Beautiful
Reactie #25 Gepost op: 7 juni 2011, 17:50:51
Zowel Zandvoort als Nijmegen gebruiken onderstaande module (Zandvoort alleen een oudere versie)

Seminar voor joomla! V1.3.0 © Dirk Vollmar 2011
Keep it simple