Dienstverlening voor mensen die de brandweer nodig hebben omdat er brand of een hv o.i.d. is maakt ook niemand zich druk over.
Hetgene waar het hier over gaat zijn zowieso prio 3 meldingen DUS HELEMAAL NIET SPOEDEISEND!!!!
Deze "meldingen" kunnen dus ook door een bedrijf gedaan worden. Deze bedrijven moeten ook het personeel-gebouw-voertuig-gereedschap en zelfs de brandstof betalen. Deze mensen komen niet voor niets. Kijk alleen is naar de voorrij kosten die ze ergens vor rekenen als je iets moet laten repareren........ Daar alleen al word je niet vrolijk van. Deze mensen willen in ieder geval de kosten die ze maken eruit halen en als het even kan er ook nog wat geld aan over houden zodat ze ook salaris krijgen en beleg op hun boterham kunnen kopen.
WIE ZIJN WIJ DAN OM DIT VOOR DIE MENSEN KOSTELOOS AF TE PAKKEN?
? Ik kan niet zeggen dat dat dan dienstverlening is.
En Fireman77 we weten wel hoe het in een 24uurs dienst in elkaar zit...... Maar dat staat helemaal los van deze discussie.
Dat het in een klein dorp wel gedaan word is meestal meer onder het mom van ons kent ons en is er 9 van de 10 keer geen bedrijf o.i.d. die deze klussen kan doen en er toch mensen uit de grote stad moeten komen om dit op te lossen.
En dan nog vind ik dat je er om concurentie belangen tegen te gaan je hier een normaal tarief voor moet vragen.
Nog een voorbeeldje???!!!
een glazenwasser mag niet meer op een ladder om zijn ramen te wassen.... de kosten voor het huren van een hw zijn dusdanig hoog dat hij deze kosten doorberekend aan het bedrijf/instelling waar hij ramen moet wassen. Nee zegt het bedrijf dit is te duur. Ik betaal belasting en vraag dan wel even of de brandweer met de hoogwerker komt. Die brengen hem tenslotte voor niets. En om het dan helemaal mooier te maken mag de glazenwasser met de hoogwerker van de brandweer zeker mee naar boven.....
BEUNKLUSSEN IS BETALEN we zijn geen filotropische instelling