Beste allen,
Dank voor de snelle reacties! Ik reageer op alle posts hierboven:
- Spoorlijn Santpoort-IJmuiden: wordt verwijderd.
- Kazerne in Asperen wordt bijgewerkt.
- Nieuwe Kazerne in Dordrecht wordt toegevoegd.
- KNRM stations lijkt me een goede aanvulling, maar via de genoemde link is het veel werk om de exacte locaties te achterhalen. Heeft iemand daar één adressenlijst van? Dan kan ik het met "één klik"...
- Zelfde geldt voor reddingbrigades (type Rampeneenheid). Dit is voor mij alleen werkbaar als ik één adressenlijst krijg van de locaties.
Andere correcties die ik nog doorkreeg of vond, en die maandag a.s. zichtbaar zijn:
- Sluiting van 2 ziekenhuislocaties in Den Bosch
- Verhuizing van het Ziekenhuis in Boxmeer naar A77-Noordzijde
- Nieuwe Ziekenhuis Maasstad Rotterdam-Lombardijen; sluiting van Zuiderziekenhuis en St. Clara
- 1 Ambupost Haaglanden verwijderen; Ambupost Delft naar Brandweerkaz aan Krakeelpolderweg
- 1 kazerne Zuid-Limburg gesloten (Ulestraten) en één nieuwe bij Nijswiller
- Polikliniek Vlijmen gaat weg, is geen ziekenhuis.
Maandag 16 mei live.
Koppeling met LCMS: in principe worden goeddeels dezelfde bronbestanden gebruikt (ik geef jullie correcties ook weer door aan de bronhouders), alleen biedt LCMS een echte Geo-viewer (zodat je kunt inzoomen, kaartlagen aan- en uitzetten etc) en ik publiceer 'platte' plaatjes. Bedenk wel: ook ik teken niet zelf, ik maak alleen een samengesteld kaartbeeld van bronbestanden. Alleen besteed ik veel aandacht aan de cartografische opmaak, iets waar veel geo-viewers m.i. zwak in zijn.
Ik heb niet genoeg vrije tijd om de kaarten ook als 'geo viewer' te publiceren :-)
Iedereen bedankt voor de input, dit is een mooi voorbeeld van 'crowd sourcing'!
Als je van een regio een grotere kaart wilt, mail me dan even direct. Dat zijn tamelijk forse bestanden, die mail ik dan persoonlijk.