Hoi,
Super, bedankt voor het doorgeven. Nu verwerkt in de database:
R07 Kazerne Valburg
R07 Kazerne Bemmel
R06 Kazerne Epe staat wel al op de kaart, maar het ruitje van het gemeentehuis staat er bovenop.
Ik heb het ietsje verplaatst.
R06 Hoog-Soeren: klopt het dat het adres is "Hoog Soeren 52, 7346 AJ"? Google Maps plot dat blijkbaar verkeerd.
Ik ben nu uitgegaan van het pand tegenover Hoog Soeren 51, dat de BAG Viewer trouwens ook niet herkent.
R07 Ambupost bij Terschuur: die staat er al op, maar het label van de afrit Barneveld staat er overheen.
Zal ik aanpassen.
Bedrijfsbrandweren: die posten zet ik er graag op, maar ik krijg locaties daarvan moeilijk beschikbaar. Regio Zeeland heeft me de locaties in het Sloegebied en Arnestein gegeven, maar in het algemeen worden ze niet vrijgegeven. Dus alles wat jullie hier melden, is van harte welkom.
Een Google zoektochtje naar "Nieuwe brandweerkazerne" leverde nog de volgende recente verhuizingen/nieuwbouw op, die ik nog niet had gevonden/doorgekregen:
R03 DR: Assen, Mien Ruysweg 1, mooi nieuw hoefijzervormig gebouw
R04 IJ: Zwolle, Middelweg 235, nieuwe post Centrum
R10 NHN: Texel, De Cocksdorp, Postweg 211b, buiten de bebouwde kom
R17 VRR: Rotterdam, Albert Plesmanweg 9, bij de Waalhaven
R17 VRR: Rotterdam, Keyenburg 351, als vervanger van de Pottumstraat
R19 ZLD: Hulst, Globe 2 (was wel al doorgegeven)
R19 ZLD: Terneuzen-stad, Da Costrastraat 1a, omdat het centrum niet vanuit de Koegors tijdig bereikbaar is
R20 MWB: Chaam, Florijnstraat 7a
R20 MWB: Bergen op Zoom, Havenplein 1 (wordt in september geopend, ik zet 'm er maar vast bij)
R20 MWB: Industrieterrein Moerdijk, Plaza 21 (is de ambupost ook meeverhuisd hier naar toe? is mij niet duidelijk)
R22 BZO: Mierlo, Bijenkorf 15 (verhuizing)
R23 LN: Echt, Bandertlaan 28 (verhuizing)
R24 ZL: Maastricht Zuid, Molensingel 100 (nieuwe post)
Benthuizen, Emmen, Stad aan 't Haringvliet, Leeuwarden en Amsterdam-Willem waren al aangepast.
Al met al reden genoeg om weer een serie kaartupdates te plannen. Ik verwacht ze over een maandje te kunnen publiceren. Als je de komende 2 weken nog verhuizingen/nieuwbouw kunt melden, dan heeeel graag!
N.B. Met een beetje geluk bevatten de nieuwe topokaarten ook de viercijferige postcode-aanduidingen, alle vaarwegen, plus de benamingen van natuurreservaten en forten, want die benaming had ik pardoes uit laten staan bij de laatste