Uhm. Ik volg het stuk 'Volgens google maps' nieet helemaal, maar de kazerne Hoog Soeren is helemaal niet tegenover nummer 51. Hij zit er naast.
Ik wist niet dat Kroller-Muller bedrijfsbrandweer heeft. Ik heb in het kaartje alleen de korpsen meegenomen met een uitrukvoertuig. Heeft Kroller-muller die ook?
Hoog-Soeren:
In Streetview is de schuur tegenover de brandweergarage nummer 51 en als je dan 180° draait in Streetview sta je recht tegenover de garage van brandweer Hoog-Soeren
KMM:
Ze hebben een motorspuit met LD blusmateriaal op een handkar,die ook getrokken kan worden door bijvoorbeeld een gator of auto.
De reden is dat ze een beperkt uitrukgebied hebben waar het voor grotere motorvoertuigen op diverse plaatsen onmogelijk is te komen.
Het uitrukgebied is beperkt tot het KMM en de omliggende beeldentuin
De persoonlijke bescherming bestaat uit een Gallethelm en blusjas met broek, de mensen zijn gediplomeerd brandwacht en ademluchtdrager en portofoons en warmtebeeldcamera completeert de uitrusting.
Er word eens in de 2 weken geoefend.
De reden dat KMM een bedrijfsbrandweer heeft is dat de blusgroepen Otterlo en Hoenderloo er 15 tot 20 minuten nodig hebben om ter plaatse te komen en er best wel veel mensen in en om het museum aanwezig kunnen zijn