GRIP 1 assistentie politie (vondst chemicaliën) Wassenaarseweg - Katwijk 12-05-2011

Auteur Topic: GRIP 1 assistentie politie (vondst chemicaliën) Wassenaarseweg - Katwijk 12-05-2011  (gelezen 3942 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

SpaX

  • Handhaver Openbare Ruimte (Domein 1), DHW controleur, Student IV
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 196
Kom er net vandaan. De omgeving is niet afgezet met linten. Het is een zijweggetje ter hoogte van de kruising Wassenaarseweg / 1e mientlaan.
Al mijn berichten zijn op persoonlijke titel en kunnen nooit op welke wijze dan ook in verband worden gebracht met de mening van mijn (vroegere) werkg


Dion Manschot

  • Hulpverlening Noord-Holland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 81
  • Don't Stop Believing
    • 112NHN
p2kflex
17:59:14 12-05-11-ALPHA-Prio 1 WASSENAARSEWEG - N441 KWK Ass. Politie (GRIP: 1) gaarne contact GMK
GRIP 11504207MOV Katwijk (Medewerker Openbare Orde en Veiligheid)


SpaX

  • Handhaver Openbare Ruimte (Domein 1), DHW controleur, Student IV
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 196




Paar foto's.
Al mijn berichten zijn op persoonlijke titel en kunnen nooit op welke wijze dan ook in verband worden gebracht met de mening van mijn (vroegere) werkg


sylvester1986

  • Gast
Drugsvondst op voormalige vliegbasis

KATWIJK -  In barakken op de voormalige vliegbasis Valkenburg in Katwijk zijn drugs en chemische middelen aangetroffen.

In eerste instantie dachten de hulpdiensten en de Explosieven Opruimingsdienst op de plek aanwezig omdat gedacht werd dat het om wapens en munitie ging.
De politie onderzoekt de herkomst van de stoffen. De barakken tegenover vliegkamp Valkenburg worden bewoond door anti-krakers, meldt Westonline.

Bron:Telegraaf


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Chemicaliën op Valkenburg

http://www.leidschdagblad.nl/nieuws/regionaal/article9114511.ece/Chemicali%C3%ABn-op-Valkenburg
Gepubliceerd op 12 mei 11, 17:43 Laatst bijgewerkt op 12 mei 11, 21:46

KATWIJK - Op het voormalige voormalig vliegveld Valkenburg is geen wapens en munitie gevonden, zoals eerder gemeld. Wel chemicaliën en drugs.

Waar de stoffen vandaan komen, wordt og onderzocht.

De politie en de Explosieven Opruimingsdienst waren met groot materiaal uitgerukt.
Samen sterk in de hulpverlening!