CITO plan????

Auteur Topic: CITO plan????  (gelezen 6961 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Lukas074

  • Gast
Gepost op: 10 november 2004, 10:39:01
Kan iemad mij vertellen wat het cito plan is?

Als de LF2 wordt gepiept geven cito-plan blz zoveeel c3 of.

Is dat een plattegrond???




jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #1 Gepost op: 10 november 2004, 11:40:37
ff googlen

Gebruik zelf ook een citoplan boekje in amsterdam....heel handig :)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Wilco Hogenbirk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 305
    • Brandweer Capelle aan den IJssel
Reactie #2 Gepost op: 10 november 2004, 19:34:43
Niet alle regio's in NL zijn opgenomen in de Cito-Plan stratengidsen. Rotterdam e.o. wel, dus zodra de LL2 naar een incident in R'dam moet, krijgt ie coördinaten uit dat boekje mee.

BV: 50-V13 > Het eerste getal staat voor de bladzijde en de letter gevolgd door het laatste getal staan voor de coördinatiepunten op de betreffende blz.


GrandZJ

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 24 november 2008, 11:49:27
Nou, dan geldt dit niet voor de LL3 blijkbaar, dit is een fragment van melding die ik zojuist kreeg: A1 Boven Zijde EINDHOVEN, N24B, enz. Heb al diverse van deze coordinaten gezien: letter/2cijfers/letter.
Kan iemand mij vertellen op welke kaarten ik deze coordinaten terug kan vinden?

Peter.


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #4 Gepost op: 24 november 2008, 12:18:20
Nou, dan geldt dit niet voor de LL3 blijkbaar

Peter,
Je reageert op een topic van ruim 4 jaar oud. Er kan dus in die tussentijd flink wat veranderd zijn ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #5 Gepost op: 24 november 2008, 12:53:40
En alsnog kan het een CITOplan coordinaat zijn?  
Kaartje wat je moet hebben: bovenzijde eindhoven
op die kaart coordinaat N24
dat is een 4kant wat ook in 4en nog kan worden opgedeeld, van linksboven naar rechtsonder
 a b
 c d
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


GrandZJ

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 24 november 2008, 13:38:45
Ik weet dat het een oud topic is, maar ben een nieuwkomer op P2000 gebied. Die Cito-plan kaarten, koop je die bij de boekhandel? Ik wil natuurlijk eerst wel zekerheid hebben dat dit de goede kaarten zijn voor ik tot aanschaf overga.

Peter.


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #7 Gepost op: 25 november 2008, 00:09:33
Citoplan kan men kopen bij de plaatselijke boekwinkel.
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


GrandZJ

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 29 november 2008, 13:59:39
Heb ondertussen een kaart van Citoplan aangeschaft, het is een soort boekje, met kaarten van heel Nederland, maar de coördinaten kloppen echt niet met die in het boekje hoor. :-\

Peter.


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #9 Gepost op: 30 november 2008, 23:04:25
Heb ondertussen een kaart van Citoplan aangeschaft, het is een soort boekje, met kaarten van heel Nederland, maar de coördinaten kloppen echt niet met die in het boekje hoor. :-\

Peter.

Het gaat ook alleen om de coordinaten van de grote steden. Over Amsterdam kan ik melden dat de coordinaten van Amsterdam en agglomeratie wel overeenkomen met die van het CITO-plan. De andere coordinaten, zoals in onderstaande melding, staan op enorme kaarten (ook in GPS-vorm) waar het MMT over beschikt en die zijn niet zomaar te koop.

11:19:54 28-11-08 28 G AMBU LIFELINER 1 / MMT INZET VOOR : MKA NHN COORD I 12 B  
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl