Bron: Tolhuisen Fotografie. Voor al mijn foto's www.tolhuisenfotografie.nl Mooie foto's, alleen snap ik niet meer welk gebouw er nu verloren gegaan is, namelijk:
zo 15 mei 2011, 07:48
'Blussen brand Vlaardingen duurt tot ochtend'
VLAARDINGEN - De brandweer zal waarschijnlijk nog tot zondagochtend bezig zijn met het blussen van de grote brand die sinds zaterdagavond woedt bij een afvalverwerkingsbedrijf in Vlaardingen. De situatie is onder controle, maar naar verwachting van de veiligheidsregio zal het vuur pas later in de ochtend helemaal zijn gedoofd.
Twee loodsen van het bedrijf staan sinds 17.45 uur in brand en moeten als verloren worden beschouwd. De brand veroorzaakte flinke rookwolken, die in de wijde omtrek gezien en geroken werden. Het brandende materiaal bestond voornamelijk uit hout en plastic, vertelde een woordvoerder van de veiligheidsregio.
Link:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/9790926/___Blussen_brand_duurt_tot_ochtend___.html?sn=binnenland Bij het foto-overzicht mbv google had ik een gebouw aangegeven waarvan ik nu ook nog steeds denk dat het de goede is.
alleen zie ik daar in het dak geen tweedeling en dat is bijvoorbeeld bij jouw laatste ingestuurde foto wel duidelijk te zien.
Uploaded with
ImageShack.us