GRIP 2 Zeer grote brand (industrie) Lijndenweg Zuiderkade - Beverwijk 15-05-2011

Auteur Topic: GRIP 2 Zeer grote brand (industrie) Lijndenweg Zuiderkade - Beverwijk 15-05-2011  (gelezen 15663 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

nookie

• Forum gebruiker
  • Ex-brandwacht, Ex-BHV-er, Hulpverleningsfotograaf
Bij deze mijn foto's.

Meer te zien op www.1-1-2-tjes.nl

nrkvbdnh

• Senior gebruiker
  • nrk verbindingsdienst noord holland
hier een link naar een filmpje van de brand
Grote brand beverwijk grip 2 15/05/11
nederlandse rode kruis verbindingsdienst noord holland  AED bediennaar/matriaalbeheerder VBD-NW

funny

• Nieuwe gebruiker
  • *

Bas Witvliet

• Senior gebruiker
Wat is dat Cobra ?  ( kan het zelf ook wel opzoeken, maar kennelijk is het bijzonder en hebben jullie daar nu al verstand van)
Dit is iig de cobra auto :

PR 1 COBRA (220)

Bron: 112weesp

nrkvbdnh

• Senior gebruiker
Dit is iig de cobra auto :

PR 1 COBRA (220)

Bron: 112weesp
wat voor kenteken platen zitten op dit voertuig zo als ik op dit filmpje zie is dit geen nl kenteken
nederlandse rode kruis verbindingsdienst noord holland  AED bediennaar/matriaalbeheerder VBD-NW

Haageneesch

• Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
p2kflex
19:06:48 15-05-11GROUP-1PRIO 2 ZONNEVELD BV TRUCKDIESELGARAGE ZUIDERKADE 27 BEVERWIJK BINNENBRAND INDUSTRIE (OPSCHALING: brand zeer groot) (GRIP: 2 regio) [ 653 ]
GRIP 20107521BRW Kennemerland (Heemskerk) (Vrijwilligers ploeg 2)
GRIP 20107541BRW Kennemerland (Heemskerk) (Vrijwilligers ploeg 4)
GRIP 20107581BRW Kennemerland (Heemskerk) (Lichtkrant)
GRIP 20108999BRW Veiligheidsregio Kennemerland (Monitorcode)

SimonSt

• Senior gebruiker
Het GRIP 2-niveau zal een kopiëren-en-plakken foutje zijn. En anders kan ik weer terug naar het RCC  ;)

nrkvbdnh

• Senior gebruiker
Het GRIP 2-niveau zal een kopiëren-en-plakken foutje zijn. En anders kan ik weer terug naar het RCC  ;)
maar dan wel vanuit de AC54 uit het plak en klip werk wat misschien fout gaat haha

Mike!

• Forum gebruiker
  • 112ijmond.nl
    • 112ijmond.nl
Net nog wat dingen bijgewerkt  :). veel bedrijven in naast gelegen panden waren al druk met het opruimen van water e.d. uit hun pand.

BEVERWIJK - In Beverwijk is zondagochtend rond 10 uur een grote brand uitgebroken in een bedrijfspand aan de Zuiderkade. De brandweer rukte met zeer groot materieel uit. In de weide omgeving was de enorme rookwolk te zien. Na enkele uren kon het sein brandmeester worden gegeven Het nablussen neemt echter nog enkele uren in beslag. Er zijn bij de brand geen slachtoffers gevallen, tevens zijn er geen schadelijke stoffen gemeten.Er zijn meerdere explosies waargenomen. In het pand waren zeven bedrijven gevestigd, daarnvan werden er vier verwoest. De andere bedrijven liepen water- en roetschade op.  Het vliegverkeer en het autoverkeer op de snelweg A9 hadden enige tijd hinder van de rookwolken. Verder is de bemanning van een Russisch schip in de haven van Beverwijk uit voorzorg geëvacueerd. Het schadebedrag is nog niet bekend, echter zal deze brand aardig in de papieren lopen.

Foto's: 112ijmond.nl (daar ook meer)

Ko van Leeuwen

• Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
En na de nodige technische problemen ook mijn foto's:

En de rest op: www.incidentnet.nl