Omdat er rond het voetbal een ontzettende zooi domme tokkies/tuig rondlopen, net als bij kickboksen...
Dan wil ik je als trotse tukker op deze link wijzen:
http://www.rtvoost.nl/tv/live.aspx Hier is te zien dat een volksfeest niet altijd uit de hand hoeft te lopen. (laten we hopen dat het zo blijft) Maar moet echt zeggen dat ik trots op ons tukkers ben op dit moment.
Politiewoordvoerster roemde het publiek en zei dat het een bewuste keuze was om bijvoorbeeld ook de chaos gister op de A1 toe te laten. Als je gewoon relaxed doet dan blijft het misschien ook relaxed. Politieagenten lijken op de beelden zelfs enigzins mee te vieren. (sjaaltjes en lachende gezichten)
Ik ben benieuwd of hier mensen van de ME zijn die misschien iets kunnen vertellen over het rode lap-effect wat zij eventueel kunnen veroorzaken. Ik kan me voorstellen dat mensen agressiever reageren op een aantal peletons ME dan op een stel relatief relaxte agenten met sjaaltjes en vooral lachende gezichten. Ik ben benieuwd of hier onderzoek naar is gedaan en of jullie hier meer over kunnen vertellen.
(moderators: als dit off-topic is kunnen jullie misschien dit topic verplaatsen naar een ME-topic?)