koolmonoxidemelder

Auteur Topic: koolmonoxidemelder  (gelezen 2285 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

ijsselvechter

• Forum gebruiker
Gepost op: 11 maart 2011, 16:45:28
Hoi Allen,

Ik ben op zoek naar info over een draagbare koolmonoxidemelder. Ik weet dat diensten zijn die hiermee werken. Waar kan ik eea vinden op internet. Wie heeft voor mij links naar de sites waarop eea is te vinden?

Alvast bedankt!

Ijsselvechter.

Azijnzeikerd

• Forum gebruiker
Reactie #1 Gepost op: 11 maart 2011, 22:48:14
Het lijkt een beetje flauwe opmerking, hoewel het beslist niet zo bedoeld is hoor, maar als je met Google zoekt vind je al vele, vele hits.

Ik zie de laatste tijd wel eens Drager (met puntjes op de A) CO-meters die compact genoeg zijn om aan een broekriem te hangen. Misschien helpt dat je op weg?

Azijnzeikerd

• Forum gebruiker
Reactie #2 Gepost op: 11 maart 2011, 22:52:20
We hebben blijkbaar ook nog het ambulanceforum. Daar loopt een tread over koolmonoxidemelders en daar staan wat merken en leveranciers.

www.ambulanceforum.nl[

Zie dat je de thread zelf begonnen bent daar  098uo

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #3 Gepost op: 11 maart 2011, 22:57:38
BW GasAlert CO Extreme
Hij gaat nog weleens af, zelfs bij de bakker waar ze de afvoer hadden dichtgeplakt ivm tocht ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-

hoefhaan

• IC VPK, Ambulance VPK
  • Senior gebruiker
  • maak ze beter!
Reactie #4 Gepost op: 16 juni 2011, 20:01:27
Ik weet dat wij ze binnenkort aan de monitor krijgen, weet ik meer dan zet ik het even hier neer.
Trained to save your ass, not to kiss it! :-)  Uitspraken hier doe ik uit persoonlijke titel en niet namens mijn werkgever.