De overkapping zit er op op verzoek van de ambulancedienst (heb veel overleg met hun gepleegd) en meerdere leden van de reddingsbrigade hebben ook aangegeven dat ze dat belangrijk vonden (afscherming regen/wind en zicht).
Er is voor vier wielen gekozen om het anders desastreus zou zijn als hij een keer los zou schiet.
Je zit ook heel goed in het filmpje dat de aanhanger juist doordat het een twee asser is erg heen en weer schiet.
Het is een mogelijkheid dat het echt gebouwd wordt , maar dat ligt aan het bedrijf waar ik voor ontwerp, het is principe maar een oefen ontwerpopdracht.
Heel goed dat die mensen dan ervaringen hebben met dit soort toepassingen in ruw terrein.
,
Ik ben erg benieuwd naar de eerste veld testen.. en ik ben bang dat deze erg snel op de kant ligt, of het eerste zandheuveltje niet overkomt..
Losschieten mag nooit een optie zijn, zelfs gebruikerfouten moeten vermeden worden, dat zou echt een designfout zijn.
Verder moet je goed snappen, dat harder dan stapvoets rijden met een patient, echt onaanvaardbaar is en echt voor grote problemen gaat zorgen.. Het maakt niet uit of je niet kiest voor 1 wiel, 2 wiel, of 4 wiel systemen..
Een simpele test om te bewijzen.. zet iemand met een gebroken sleutelbeen op achter op een quad, en 4x4 en rijdt dan eens over het strand.. De uitkomst kan je denk ik wel voorspellen.. Mensen stappen na 50meter huilend uit.. en gaan wel lopen.
Echt meer pijnprikkels aan een bewusteloze kan je niet geven
Maar ik zal er wel niet genoeg verstand van hebben..