LPA Downloaden

Auteur Topic: LPA Downloaden  (gelezen 5082 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

MarcMaurerNL

• Verpleegkundige | BLS | Burgerhulpverlener
  • Junior gebruiker
  • **
    • www.marcmaurer.nl
Gepost op: 17 mei 2011, 16:17:11
Hallo,

Ik heb een vraag. ik wil graag het LPA hebben. ik op internet wel een 6.1 versie gevonden, maar die pagina's zijn beveiligt. ik kan niks kopieeren ofzo. is er een website waar je het LPA wel kan downloaden. O.I.D. ik vind het heel interessant om dat door te lezen.

Groeten,

Marc

Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op eigen titel en niet te verhalen op welke instantie dan ook.

Jacques Schenk

• Senior gebruiker
  • EHBO/Sigma/ex hoofd- brandwacht/trainer EHBDu
    • Website Jacques Schenk
Reactie #1 Gepost op: 17 mei 2011, 16:44:36
Het LPA is een document met copyright en is dus niet legaal te downloaden.
versie 6.1 is overigens een verouderde versie, maar als het gaat een idee te krijgen van de opzet maakt dat natuurlijk niet uit.
je kunt bij de rechthebbende wellicht vragen om een oudere versie: http://www.nederlandsambulanceinstituut.nl/Ambulanceplein_C01/Default.asp?comid=2
Treat the patient, not the number...  Emergency Medicine - The art of drawing sufficient conclusions from insufficient resources

Joffry Ambu-Vpk

• Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #2 Gepost op: 18 mei 2011, 00:10:43
In juni/juli 2011 komt er al weer een nieuw LPA uit ;-)
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod

MarcMaurerNL

• Verpleegkundige | BLS | Burgerhulpverlener
  • Junior gebruiker
  • **
    • www.marcmaurer.nl
Reactie #3 Gepost op: 27 mei 2011, 10:23:58
Heeft er iemand een linkje dat ik hem gratis kan downloaden. of hem kan kopieeren.
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op eigen titel en niet te verhalen op welke instantie dan ook.

PietjePuk

• Senior gebruiker
Reactie #4 Gepost op: 27 mei 2011, 10:35:51
Heeft er iemand een linkje dat ik hem gratis kan downloaden. of hem kan kopieeren.

Welk stukje van:

Het LPA is een document met copyright en is dus niet legaal te downloaden.
versie 6.1 is overigens een verouderde versie, maar als het gaat een idee te krijgen van de opzet maakt dat natuurlijk niet uit.
je kunt bij de rechthebbende wellicht vragen om een oudere versie: http://www.nederlandsambulanceinstituut.nl/Ambulanceplein_C01/Default.asp?comid=2

Snap je niet?

Zeeuw

• Forum gebruiker
Reactie #5 Gepost op: 27 mei 2011, 22:40:08
Raar dat ik dan zo via google versie 7.2 kan downloaden   098uo

Mattijs

• Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
Reactie #6 Gepost op: 28 mei 2011, 11:17:19
Raar dat ik dan zo via google versie 7.2 kan downloaden    :)

Gelukt  :)
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV

RemcoV

• Forum gebruiker
Reactie #7 Gepost op: 28 mei 2011, 11:20:48
Raar dat ik dan zo via google versie 7.2 kan downloaden   098uo

inderdaad raar... Dat moet het eerste illigaal te downloaden bestand ooit zijn...
! Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel !

Bernt

• Senior gebruiker
Reactie #8 Gepost op: 28 mei 2011, 11:34:13
inderdaad raar... Dat moet het eerste illigaal te downloaden bestand ooit zijn...
Staat gewoon op hun eigen site

TheBeast

• Incident-service Manager
  • Senior gebruiker
  • BHV
Reactie #9 Gepost op: 28 mei 2011, 12:55:26
Landelijk Protocol Ambulancezorg (LPA 7.2)

Landelijk Protocol Ambulancezorg (LPA 7.2)

Als gevolg van het uitbrengen van nieuwe reanimatie richtlijnen door ERC en NRR is het Landelijk Protocol Ambulancezorg aangepast (LPA 7.2). LPA is voor iedereen digitaal beschikbaar via www. ambulancezorg.nl. Vanaf 20 juni 2011 is LPA 7.2 ook als boek verkrijgbaar.

RAV-en zijn op 12 mei 2011 reeds geïnformeerd over de bestel- en distributieprocedure voor de ambulancesector. RAV-en worden verzocht, voor zover dit nog niet is gebeurd, alsnog het aantal exemplaren dat men nodig heeft kenbaar te maken.

Bestellen? Mail naar bestellingen@ambulancezorg.nl. Voor vragen kunt u contact opnemen met Karin Lelieveld (k.lelieveld@ambulancezorg.nl).

Citeer: voor iedereen beschikbaar.
Bron: http://www.ambulancezorg.nl/nederlands/pagina/1724/landelijk-protocol-ambulancezorg--lpa-7.2-.html

case closed