Ambtsgebied(en) KLPD Verkeerspolitie

Auteur Topic: Ambtsgebied(en) KLPD Verkeerspolitie  (gelezen 4300 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #10 Gepost op: 4 augustus 2012, 15:50:14
Surveilleren doen ze niet meer ze houden zich bezig met opsporing. Het werken in flexteams. Alle regio's met uitzondering van een klein groepje, moeten allemaal zelf de broek hoog houden op de A wegen.

Precies de reden waarom ik wil weten waarom ze dus rondreden  ;)

Het zal inderdaad te maken hebben met de vakantiedrukte; overigens loopt er in heel Zeeland maar 1 A-weg: de A58 van Bergen op Zoom tot aan Vlissingen. KLPD-verkeer is gemakkelijk te herkennen; zijn de enige voertuigen binnen klpd met een levensgroot roepnummer op de motorkap...

Ik weet 't! Was ook echt KLPD. Je ziet ze bijna nooit in Zeeland rijden (met uitzondering van Vlissingen waar de waterpolitie zit).
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

WRRacing

• Geinteresseerde
  • Forum gebruiker
  • AED's redden een leven
Reactie #11 Gepost op: 4 augustus 2012, 18:53:30
Daar gaan we, het ..... ( vul zelf maar in) doet alleen nog noodhulp op de Ruit van RR. Voor de test houdt men zich alleen bezig met de flexteams dus controle anex opsporing.

Als VP van RR nu zelf de ruit doet en alle regio's zelf de dhv/noodhulp kan men beter heel het verkeerswagen park op een paar flits transporters na naar de regio's overdoen...
De ene zijn dood is de andere zijn brood. Doe ff normaal, dan doe je al gek genoeg. Behandel de mensen in alles zoals je wilt dat ze jullie behandelen

r1200gs

• Senior gebruiker
Reactie #12 Gepost op: 4 augustus 2012, 19:22:26
Mag hopen dat je met het opdoeken de VP van het .....bedoeld en de regionale Vp's die er gaan komen naar 1 jan

WRRacing

• Geinteresseerde
  • Forum gebruiker
  • AED's redden een leven
Reactie #13 Gepost op: 6 augustus 2012, 00:25:22
Ja natuurlijk bedoel ik de KLPD VP  ;)
De ene zijn dood is de andere zijn brood. Doe ff normaal, dan doe je al gek genoeg. Behandel de mensen in alles zoals je wilt dat ze jullie behandelen

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #14 Gepost op: 6 augustus 2012, 00:37:31
Misschien dat ze dan ook eens in de buurt zijn  8)
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

YNPD

• Agent
  • Forum gebruiker
Reactie #15 Gepost op: 6 augustus 2012, 00:41:03
Verkeerspolitie KLPD? Nog nooit gezien op een snelweg boven het Noordzeekanaal ;) 98uiye

HGL

• Senior gebruiker
Reactie #16 Gepost op: 6 augustus 2012, 21:58:59
Probleem bij diverse regio's jaren geleden is geweest het niet opzetten van een eigen "verkeerspolitie" voor bijvoorbeeld  snelwegen  eigen gebied. Hiervoor zijn wel extra fte's toegekend en opgeleid. Echter zijn deze fte's in de reguliere inzet verdwenen en niet specifiek ingezet.
Heb dit zelf ook ondervonden.