@ Zijlvaart, bedankt voor je bijdrage. Zeker nuttig om eens te lezen vanuit dat perspectief, al doel ik natuurlijk niet op de simpele verkeersovertredingen. Ik bedoel écht de gevallen waarin je als politieambtenaar vrijwel geen keuze hebt dan iets te doen, het mobiel bellen naar de meldkamer is dan al iets doen en zou (indien niet handsfree) een overtreding van het RVV opleveren. Er is een uitspraak over geweest dat dit onder de vrijstelling/politietaak valt, zal eens kijken of mn oude docent die nog tevoorschijn kan halen.
Ik heb het niet over als een debiel over het fietspad knallen in mn privé auto om een opgevoerde scooter aan de kant te trekken.
Om maar weer ontopic te gaan: De kosten van Enrico zijn volgensmij nog zonder inbouw en alleen voor afname per stuk. Ondanks dat het inbouwen voor één voertuig misschien niet heel duur is, wordt het inbouwen van alle voertuigen weer een flink kostenplaatje. Sommige regio's hebben een eigen inbouw garage (Haaglanden), terwijl anderen zelfs besparen op het merk banden.
Is er nooit gesproken over een landelijke aanbesteding voor onopvallende voertuigen?