0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.
laten inbouwen is vaak duurder dan de flitsers zelf.
Hmm.. En zet bijv. Honac ze er dan ook zelf in?
In overleg kan Honac deze voor je inbouwen, hoeft echter niet perse Honac te zijn, hoewel dati.v.m. de nieuwe aanbesteding (volkswagen/pon) wel steeds vaker gedaan wordt in verband met hetkostenplaatje.
Heeft het ook niet te maken met de frequentie waarmee dit voertuig met Prio 1 rijdt? Ik kan me voorstellen als dit voertuig zelden met Prio 1 ergens heen gaat, dat ze die kosten er dan inderdaad niet voor over hebben.
Soort voertuig: CoPI busMerk voertuig: Volkswagen TransporterRoepnummer: 29.71Regio: Rotterdam-RijnmondBijzonderheden:
Tsja, als je het doet, doe het dan goed Áls deze functionaris prio 1 moet rijden, dan is er ook serieus wat aan de hand. Er wordt dan niet voor niets GRIP afgekondigd. Dan moet je ook wel goed zijn uitgerust om veilig en snel door het verkeer te kunnen komen.Ik moet zeggen dat wij (RR) het goed voor elkaar hebben voor onze CoPI-leden politie:
Waarom heeft een CoPI wagen geen BiZa striping?
Het is een piketvoertuig welke ook met de betreffende functionaris mee naar huis gaat, mee boodschappen doen, etc. Het is moeilijk/niet te begrijpen voor de burger, het trekt ongewenste aandacht en het is vandalismegevoelig om een primair herkenbaar voertuig bij je te hebben.Er zitten overigens wel magneetplaten met 'Politie' in de wagen.
Kan die al z'n boodschappen in mee nemen .
Oké. Ik vraag me zelf af hoe dat bedieningspaneel voor o.a. de zwaailampen en sirene heet. Die van Honac. Kan hem niet vinden op de website..