Wat ik denk, is dat al die kritiek e.d. voor het grootste gedeelte voortvloeit uit jaloezie
welke jaloezie, om door het rood te rijden? Er zijn honderden mensen die je niet zien.........
welke jaloezie, om te worden gehinderd omdat men denkt dat je een patatje haalt.......
welke jaloezie, om te worden uitgescholden omdat/terwijl je de samenleving beschermd......
welke jaloezie, om te zien hoe iemand zichzelf of een ander wat heeft aangedaan......
Denk voor je spreekt, want als het wel jaloezie is dan gaat er iets echt fout. Ik ben 40, ik heb maar 5 jaar bij GodsWapen mogen dienen. Ik heb daar meer gezien dan dat ik een gemiddelde Nederlander toe wens. Dus als het jaloezie is..... sorry, maar laat die mensen een goede psych zoeken.
Ik moet ook zeggen dat ik kan snappen dat mensen niet begrijpen waarom een agent door rood rijd, regels overtreed, een buro binnengaat en vervolgens tien minuten later in zijn personenauto naar buiten komt om naar huis te gaan. Niet uit ervaring, maar wel om aan te geven dat er dingen zijn die ik ook niet snap.