Ehm, OGS of niet, ik weet zeker dat er een agent in A'dam rondrijd die blij is dat ik mijn bus in zijn weg zette.
Hij wilde met OGS langs een draaiende kraan maar had nooit kunnen zien dat het ballastgewicht over de weg heen ging.
Wat wil ik hiermee zeggen, soms is het ook voor de veilligheid van een voorrangsvoertuig dat ze worden gehinderd.
Even over de cabine's van vrachtauto's, ze zijn idd allemaal erg geisoleerd. Niet omdat de chauffeur het wil, deze wil liever het geluid horen van zijn motor dan weet ie ook of alles goed is. Maar er zijn van die idoten die het altijd beter weten dan de mensen uit het werk die vinden dat dingen niet gezond zijn, of juist wel.
En even over de A10 bij de werkzaamheden, je komt ook niet langs mij heen met OGS of niet. Als jij langs mij heen wilt terwijl er al een auto naast mij rijdt ben ik verantwoordelijk als jij onder mijn wielen komt. Sterker nog ik zorg op dat punt dat er helemaal niets verder naast mij kan rijden. Als je dan langs mij wilt met OGS heb je ruimte genoeg, maar echt niet over de middellijn van een baan die maar 2.5m is en de andere 3.0m.