Veelgestelde vragen instorting gallerij Antillenstraat http://www.leeuwarden.nl/artikel/2011/veelgestelde-vragen-instorting-gallerij-antillenstraatOnderstaand treft u de veelgestelde vragen over de instorting van de gallerij op de Antillenstraat.
Waar moet ik heen?
U kunt zich melden bij het Friesland College, in het Grand Cafe, aan de Julianalaan. Deze school is vlakbij de Antillenstraat. Daar worden uw gegevens geregistreerd.
Wanneer mag ik weer terug?
U kunt de eerste nacht zeker nog niet terugkeren naar uw woning. Er worden hotels geregeld voor de bewoners. Zodra er meer informatie is wordt dit bekend gemaakt.
Wie laat dit aan mij weten?
Er zijn voorlichters ter plaatse die bewoners van informatie voorzien. Ook kunt u regelmatig kijken op
www.leeuwarden.nl Is het hele gebouw ontoegankelijk?
Ja, het hele gebouw is ontoegankelijk. Totdat sein veilig is gegeven kunt u niet terug in uw woning. Indien u dringend in uw woning moet zijn, kan dat alleen in overleg met de hulpverleningsdiensten.
Kan ik mijn spullen ook ophalen?
Spullen kunnen nog niet worden opgehaald. Houd
www.leeuwarden.nl in de gaten
Ik heb nog huisdieren waar kunnen die naartoe?
Dit is nog niet bekend
Waar moeten mijn kinderen heen die uit school komen?
De scholen zijn geïnformeerd. De kinderen kunnen zich melden bij het Friesland College, in het Grand Cafe, aan de Julianalaan. Deze school is vlakbij de Antillenstraat.
Telefoonnummer
Heeft u andere vragen over de instorting van de galerij op de Antillenstraat, dan kunt u contact opnemen met het telefoonnummer dat beschikbaar is gesteld: 058 233 40 40