Salaris chauffeursfunctie

Auteur Topic: Salaris chauffeursfunctie  (gelezen 5607 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

pietjepukkerigG

• Forum gebruiker
Gepost op: 24 mei 2011, 09:19:36
Heb op dit forum wel wat oudere indicaties gevonden en hier (http://www.youchooz.nl/beroepen/ambulancechauffeur/4/salaris/5) de salarisindicatie van 2011, alleen deze zijn altijd zonder onregelmatigheidstoeslagen e.d. Kan iemand uit de praktijk aangeven wat hij/zij ongeveer per maand bruto ontvangt incl. toeslagen als ambulancechauffeur? (liefst incl. leeftijd & ervaringsjaren)

Dinges

• Senior gebruiker
Reactie #1 Gepost op: 30 mei 2011, 17:33:43
Wat ik je wel kan vertellen is het volgende; over salaris valt te praten, bij indiensttreding. Mocht je in het sollicitatietraject belanden, zal dit -mits geschikt bevonden- aan de orde komen. Wat oude loonstrookjes van je oude werkgever meenemen, dan kom je er samen wel uit. Maar, ook dit zou per dienst kunnen verschillen.

In principe stroomt een ACH in op schaal 6 en na het behalen van de SOSA stroom je door naar schaal 7. Welke trede? Ook daarover valt te praten, maar niet bij iedere dienst. Maar de schaal 6 / schaal 7 hantering is bij mijn weten landelijk.

ijsselvechter

• Forum gebruiker
Reactie #2 Gepost op: 2 juni 2011, 19:29:28
Heb op dit forum wel wat oudere indicaties gevonden en hier (http://www.youchooz.nl/beroepen/ambulancechauffeur/4/salaris/5) de salarisindicatie van 2011, alleen deze zijn altijd zonder onregelmatigheidstoeslagen e.d. Kan iemand uit de praktijk aangeven wat hij/zij ongeveer per maand bruto ontvangt incl. toeslagen als ambulancechauffeur? (liefst incl. leeftijd & ervaringsjaren)
Je bruto salaris hangt af van de ort en eventuele overwerk. In mijn geval, al jaren in de hoogste schaal en bovenste trede, zit ik tussen de 3400 en 3900 bruto per maand.

Kala

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #3 Gepost op: 3 juni 2011, 21:46:30
Is dit incl ORT?
Binnenkort ambulancechauffeur in opleiding!

ijsselvechter

• Forum gebruiker
Reactie #4 Gepost op: 6 juni 2011, 16:13:07
Is dit incl ORT?
Even goed lezen. Ja dus...

pietjepukkerigG

• Forum gebruiker
Reactie #5 Gepost op: 6 juni 2011, 23:20:35
Je bruto salaris hangt af van de ort en eventuele overwerk. In mijn geval, al jaren in de hoogste schaal en bovenste trede, zit ik tussen de 3400 en 3900 bruto per maand.
Dank voor de indicatie! Hoe lang ben je ongeveer in dienst en heb je additionele kwalificatie´s (extra diploma´s o.i.d.)?

ijsselvechter

• Forum gebruiker
Reactie #6 Gepost op: 13 juni 2011, 17:15:04
sinds 1986 eerst als oproepkracht en sinds 1995 als fulltimer. Ik heb alle benodigde papiertjes en ga ieder jaar een aantal dagen op bijscholing.

pietjepukkerigG

• Forum gebruiker
Reactie #7 Gepost op: 27 juni 2011, 08:55:02
sinds 1986 eerst als oproepkracht en sinds 1995 als fulltimer. Ik heb alle benodigde papiertjes en ga ieder jaar een aantal dagen op bijscholing.
Bedankt voor de reactie!

rooster

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #8 Gepost op: 27 juni 2011, 21:02:41
Persoonlijk vind ik dat je als ACH goed betaald krijgt, vaak ligt het loon maar 300/400 lager dan een VPK. Ik zelf ben 24jr en heb 1 jaar mijn sosa,
als je bij rav groningen wordt aangenomen kom je in schaal 7-0 binnen(afhankelijk van leefttijd) als je je sosa hebt ga je naar 7-2 en dat is z'n 1950 euro bruto. Daar komt 500 euro netto aan toelslagen bij op.