Ik weet niet of iemand het wel eens vaker opgevallen is? Werkzaamheden, snelheidsbeperking en er volgt nooit een einde beperkingen. (hallo, zijn we nog wakker in bordenland?)
Wettelijk gezien moeten beperkingen buiten de bebouwde kom na elke mogelijkheid tot richtingsverandering worden herhaald, dezelfde regel zegt ook dat wanneer dit niet gebeurd alle eerdere beperkingen vervallen.
Verder zie ik regelmatig dat je op de A28 bij Zwolle bijvoorbeeld 80 km/u mag omdat de 'spits' strook open is, maar er vervolgens wel een rood kruis te zien is.
Die 80 is niet alleen voor de spitsstrook, die word ook gebruikt om het verkeersbeeld te geleiden.
Als je daar echt 80 rijdt, dan hou je iedereen op en zo krijg je daar dus filevorming.
Nee, 80 rijden doe ik daar ook bijna niet, tenzij er politie rijdt, maar zodra die weg is, dan ben ik ook weg.
Misschien zou het helpen om de borden te volgen, er is altijd wel een reden voor.
Je kan het ook anders zien, omdat jij geen 80 rijd vind een ander dat ie geen 100 hoeft te rijden enz...
Mijn advies voor de nederlandse overheid, meer trajectcontrolle's aub. En tweede advies, veel hogere boete's en bij recividisten inname rijbewijs.