(voor)opleiding MMT Verpleegkundige

Auteur Topic: (voor)opleiding MMT Verpleegkundige  (gelezen 3758 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

seh/ic broeder

  • (alg.) Verpleegkundige Spoedeisende Hulp en Ambulancezorg Belgie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 862
  • Alles komt goed !
Gepost op: 25 mei 2011, 18:30:30
Dag,

Ik heb wel eens gehoord dat alleen ambulanceverpleegkundigen met een IC achtergrond in aanmerking komen om als MMT verpleegkundige te kunnen gaan werken. Terwijl naar mijn idee er `alleen`  een aantal jaren ervaring als ambulanceverpleegkundige wordt gevraagd (ongeacht door vooropleiding IC of CCU)

Weet iemand hier misschien iets meer van?

Buiten de SEH Verpleegkundigen die in dienst komen als MMT verpleegkundigen, ik bedoel dus puur ambulanceverpleegkundigen die wel of niet in dienst kunnen treden als MMT verpleegkundige




Jim

  • Ambulanceverpleegkundige & anesthesiemedewerker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 647
  • When in doubt, knock'em out
Reactie #1 Gepost op: 25 augustus 2011, 18:52:58
Dag,

Ik heb wel eens gehoord dat alleen ambulanceverpleegkundigen met een IC achtergrond in aanmerking komen om als MMT verpleegkundige te kunnen gaan werken. Terwijl naar mijn idee er `alleen`  een aantal jaren ervaring als ambulanceverpleegkundige wordt gevraagd (ongeacht door vooropleiding IC of CCU)

Weet iemand hier misschien iets meer van?

Buiten de SEH Verpleegkundigen die in dienst komen als MMT verpleegkundigen, ik bedoel dus puur ambulanceverpleegkundigen die wel of niet in dienst kunnen treden als MMT verpleegkundige

Nee hoor, volgens mij kan iedere ambulanceverpleegkundige dit, of deze nu een IC, SEH of anesthesieachtergrond heeft.
CHAOS: Chief Has Arrived On Scene Waar cyanose is, is leven; nog heel even!