Fijn zon getrainde hond in je woning..... Ik zie allemaal van die heftige (overdreven?) bewoordingen over honden etc.
Maar wat nou als jij, je vrouw of kind opeens alleen onwel in de woning ligt? Fijn dat je hond alles aanvalt wat binnen komt wandelen...
En dan nog iets, het is al eerder benoemd maar men gaat geen "raam open krijgen" Het gaat om reeds openstaande ramen en deuren. Het een en ander is al via twitter toegelicht en agenten gaan dus niet bij jan en alleman zomaar naar binnen klimmen.
Nope red, ik heb nergens gezegd dat hij alles pakt wat binnen komt lopen. Zodra ze aan mijn spullen komen en daar mee weggaan dan grijpt meneer in. En onderschat honden niet, ze hebben dondersgoed door wat goed en fout volk is.
En ja, het is een goed getrainde hond, heb zelf een kleine rondlopen hier en er komt genoeg "vreemd volk"binnen, nooit problemen gehad.
Maar zodra er onraad is grijpt hij in, en als er 2 vreemde lui binnen komen en de baasjes zijn van huis, en ze gaan ook nog eens aan mijn spullen zitten dan is het snel klaar.
Als ik in de zomertijd een raam open laat staan op een kier is hij zo open te krijgen als je er aan gaat zitten.
Ik blijf er bij dat ze niks te zoeken hebben IN mijn huis. Als ze een foldertje door mijn brievenbus gooien weet ik meer dan genoeg.
Maar als de hond met me mee is gaat alles gewoon dicht, daar niet van.