moi ,
ik ben ook alweer een tijdje 16 en ga me deze week (eindelijk) inschrijven voor mijn brommer certificaat
ik vind het te gek voor woorden zoon prijsverhoging , mijn broer had hem voor totaal (inc. afhalen gemeentehuis etc.) 75.00 euro
hij is 1 jaartje ouder dan mij en ik moet nu even 450.00 euro neer gaan leggen
ik heb hem wel nodig voor school , werk etc. maar heel veel vrienden van me hebben sinds de verhoging van het certificaat het brommer heel snel uit het hoofd gezet.
50 is ook te hard, maar 1 op de hoeveel lopen er nou echt extreem hard, laten we zeggen 80 of meer?
ik denk dat je je hier lelijk in vergist wij hebben hier ook een brommer / scooter team , en zeker meer dan de helft loopt harder dan 80 en daar kwart van wel weer 90 of meer.......
Tsja, de kans dat er een tussen zit die 80 of meer loopt is niet zo groot meer. De kunst van het goed weg-/in- bouwen van een begrenzer is ook goed vertegenwoordigd En hoe meer controle's er op snelheid zijn, hoe minder overtredingen je per controle hebt
dit klopt ook helemaal 7/8 op de 10 brommers heeft een goed ingebouwde begrenzer.