Twee doden bij steek / schietincident Laagstraat - Hoensbroek 03-06-2011

Auteur Topic: Twee doden bij steek / schietincident Laagstraat - Hoensbroek 03-06-2011  (gelezen 5309 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Frankvns Frank van Es
by nkerkmeijer
Bevestigd! Agent schiet 2 mensen dood in #Hoensbroek

Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
p2kflex
15:12:35 03-06-11GROUP-1Dienstverlening 1996 1981 LAAGSTRAAT 72 6432NB HOEN HEERLEN
1004612BRW Limburg Zuid Regionaal (Commando haakarmbak)

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
p2kflex
14:57:45 03-06-11-ALPHA-6432NB 72 A1 HOENSBROEK 24278
1023012Ambu 24-112 (Sittard)
p2kflex
14:49:46 03-06-11-ALPHA-6432NB 72 A1 HOENSBROEK 24277
1023014Ambu 24-114 (Sittard)

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
http://www.l1.nl/L1NWS/_pid/links4/_rp_links4_firstElementId/1_5264758/_rp_links4_hasclickpage/1_1013

Twee doden bij schiet- en steekpartij Hoensbroek

In Hoensbroek zijn vanmiddag twee doden gevallen bij een schiet- en steekpartij. Eén persoon raakte zwaargewond. Dat gebeurde rond half 3 op de Laagstraat. Volgens een woordvoerder van de politie is één van de twee slachtoffers door een politieagent neergeschoten. Over de aanleiding van de schietpartij is nog niets bekend.

De politie is bezig met een onderzoek.

Jos v L

• Senior gebruiker
  • Dbbo & Vrw Brandweer
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Twee doden bij steekpartij Hoensbroek

Bij een steekpartij in de Laagstraat in Hoensbroek zijn vrijdagmiddag twee doden gevallen. Een persoon raakte zwaargewond. De politie is met veel mankracht, inclusief recherche, aanwezig.

Later meer informatie.

Aldus ld.nl
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.

Timmos

• Persfotograaf
  • Senior gebruiker
    • Tim-Koster.nl
Topictitel: 2 doden door politiekogel.. Politiewoordvoerder, 1 dode door politiekogel..

http://www.l1.nl/L1NWS/_pid/links4/_rp_links4_firstElementId/1_5264758/_rp_links4_hasclickpage/1_1013

Volgens een woordvoerder van de politie is één van de twee slachtoffers door een politieagent neergeschoten.

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
Op de website van de telegraaf staat dit:

Agent schiet twee mensen dood in Hoensbroek
HOENSBROEK -  Twee mensen zijn vrijdagmiddag op de Laagstraat in Hoensbroek, gemeente Heerlen, omgekomen bij een schietpartij. Een derde persoon raakte zwaargewond, maakte de politie bekend.

Volgens een woordvoerder van de politie zijn de slachtoffers door een politieagent neergeschoten. Over de aanleiding van de schietpartij is nog niets bekend.
www.telegraaf.nl

Lijkt me niet dat dat overdreven word. Mogelijk is er een hoop onduidelijkheid over nog

Bernt

• Senior gebruiker
In Hoensbroek zijn vrijdagmiddag twee doden gevallen bij een schiet- en steekpartij. Eén persoon raakte zwaargewond. Dat gebeurde rond half 3 op de Laagstraat. Volgens omwonenden ging daar een burenruzie aan vooraf. De dader zou met een hakbijl of zwaard op mensen hebben ingeslagen. Daarbij viel één dode en een zwaargewonde. Ook dreigde hij buurtbewoners met fakkels in brand te steken. Vervolgens heeft een agent zijn pistool getrokken en de dader doodgeschoten.

Bron: L1

Jos v L

• Senior gebruiker
  • Dbbo & Vrw Brandweer
Frankvns Frank van Es
by nkerkmeijer
Bevestigd! Agent schiet 2 mensen dood in #Hoensbroek

Bevestigd door????

Zo zie je maar weer.

Jos v L

• Senior gebruiker
  • Dbbo & Vrw Brandweer
De rijksrecherche gaat onderzoek doen naar de schiet- en steekpartij in Hoensbroek. Daarbij vielen vanmiddag twee doden en twee zwaargewonden. Het drama gebeurde rond half 3 op de Laagstraat. Volgens omwonenden wilde een doorgedraaide buurtbewoner met fakkels coniferen in brand steken. Toen omwonenden dat probeerden te voorkomen zou de 41-jarige dader met een hakbijl op mensen hebben ingeslagen. Eén 52-jarige buurtbewoner overleefde dat niet. Twee anderen raakten zwaargewond.

Toen de man de agenten met messen bedreigde, trokken die hun pistool en schoten de 41-jarige dader neer. De Laagstraat is afgezet voor sporenonderzoek.

bron L1
(Eveens audiofragmenten op de site.)