Gezien het warme weer en de vele bezoekers aan het strand, zou ik toch graag een ambu ter plaatse krijgen, ook voor de brw mensen die waarschijnlijk ingezet gaan worden. Beter mee verlegen dan om verlegen.
Ook ben ik het met de meesten eens: 2 TASsen:
1 uit Westdorp en 1 uit Westerfoort.
Schuimblus (werd hier ook altijd meegepiept als er weinig water in de omgeving was), wordt ook meegealarmeerd.
Verder de nodige politie om de mensen op afstand te houden en de weg vrij te houden, van en naar het object.
Ik weet niet hoe de toevoerswegen eraan toe zijn....meestal zijn ze niet zo breed en wordt er, wegens plaatsgebrek op de parkeerterreinen, altijd in de berm geparkeerd. Misschien dubbel, dus weg versperd. Sleepdienst achter de hand houden is misschien ook een optie.
Wat ik zou willen weten:
-zijn er SO's
- is de reddingsdienst al ter plaatse om evt de eerste SO's op te vangen, verdere informatie misschien uit hun mond.
- WAT brandt er?
Andere TASsen terzijde houden, mocht het overslaan naar de andere objecten of de duinen, naargelang de windrichting. (die ik dus ook graag zou weten.
)
Verder zou ik graag de groottes weten van de parkeerterreinen en toevoerwegen.....
Dan kun je bepalen hoever de waterwinning e.d. weg is van het object.