Ik hoor iedereen over extrat brandweer en ambulance, denken jullie dat deze allemaal gewoon hun werk kunnen doen met die duizende feestgangers die onder de drank en drugs zitten? Bedreiging van ambu en brandweer mensen is aan de orde van de dag.
Je kunt van alles alameren maar kunnen al deze diensten hun werk doen dat is de vraag.
mvg
Mike
Mike,
ben ik het helemaal met je eens maar daarom heb ik heel nadrukelijk in het begin van deze casus vermeld dat ik me alleen met het brw gedeelte bezig hou en dat zou eigenlijk iedereen ook moeten doen. Helaas voor de politie onder ons. Er is meer ambu en brw aandacht en reactie's dan van de politie. Dus ik zou zeggen doe er iets aan en ga op jullie manier opschalen.
Over de branuitbreiding is het heel jammer voor de tent die al aan het uitgassen is maar zodra de brand echt de duinen in schiet zul je deze niet zo snel meer kunnen blussen met het gevolg dat er meerdere srandtenten aan kunnen gaan. Personen zijn uit het pand en ik ga dus al het materiaal wat ik heb inzetten om de uitbreiding richting duinen tegen te gaan. Zeker met de wind die ons in dit geval niet meewerkt. (maar ja wat doet dat wel in welke casus dan ook
)
Blusheli vind ik nu wel zinvol om te alarmeren.
dat er van de bitumen mooie zwarte rook afkomt is alleen maar leuk voor de foto's maar daar veranderd mijn inzet niet mee.
de personen die nog aan het proberen te zijn te blussen wanneer het zin heeft deze mensen door laten gaan en zodra er gevaar voor ze oplevert (wat ik achter dit beeldscherm niet kan zien
) laten stoppen en de brw al het werk zelf opknappen.
Mochten er naderhand vragen komen waarom ik tent 6 + 7 af laat branden en de duinen ga blussen is het voor mij dus een wel overwogen beslissing omdat personen hieruit zijn en ik niet weet hoe de brand in de duinen zich voortbeweegt en hoeveel (koppeltjes) er nog in de duinen zijn tijdens zo'n feest