Leuke casus,
Uitrukken met:
TS Westdorp
TS Westerfoort (4x4)
SB
OVD
Dus conform middelbrand-situatie
Twee tankautospuiten omdat :
-ik grote drukte verwacht op het strand en de aan-en afvoerweg.
-Waterwinning minimaal
-Onduidelijkheid over slachtoffers
-Droge periode, overslag naar duinen mogelijk/zeer waarschijnlijk
Aansluitend wil ik minimaal 2 x ambu mee hebben, 1 daarvan voor eventuele gewonden op het strand, 1 voor mn eigen personeel.
Politiebegeleiding(motoren) voor voertuigen aanrijdend. Zeeweg staat vast, misschien dat begeleiding iets helpt, anders maar over t fietspad. Bij strandopgang bikers inzetten voor vrije doorgang. Strandpolitie zorgt voor afzetting op strand zelf. Politie zal ook op moeten schalen, laat ik aan de experts over.
Reddingsbrigade alarmeren, zsm sitrap geven over omvang, slachtoffers, eventuele uitbreiding. Reddingsbrigade moet eventueel EHBO geven, assisteren bij vrijhouden strandopgang+begeleiding
We worden in eerste instantie ingezet op brandbestrijding(niks bekend over slachtoffers)
1e TS op binnenbrand in paviljoen
2e TS op eventuele uitbreiding richting duinen
SB stel ik ook zo dicht mogelijk bij t strand op en wordt ingezet voor veiligstellen waterwinning. (eventueel pendelen)
Redvoertuig heb ik hier niets aan, dus ook ik laat m binnen staan. Ook al heb ik 2 brandwachten extra tp, heb ze denk ik eerder nodig om een ander voertuig straks tp te brengen.
Kazerne herbezetten, wat al eerder werdt opgemerkt, vindt ik een hele goeie. Dus ook dat laat ik doen. Ivm mogelijke assistentie of 2e uitruk.
Tot zover even mn voorlopige eerste inzet.
Sander