Het 1ste kombuisslachtoffer was toch al overgedragen aan de ambulancebemanning op de reddingsboot?
Zo niet, dan ben ik het ff helemaal niet eens met de volgorde van afvoer van slachtoffers. Ik wil graag de zwaarder gewonde slachtoffers eerst naar de wal hebben, maar kennelijk is er niet zo goed geluisterd...
Goed, ervan uitgaande dat de situatie is zoals in de nu laatste update, dan wil ik alsnog de ernstige bloedingen, oma en uiteraard het 1ste kombuisslachtoffer als de ....
.... naar de wal hebben.
Als er nog geen tent is opgebouwd, wil ik het slachtoffer met de grote vleeswond nu afgevoerd hebben per ambulance naar een ziekenhuis in de regio. De andere lichtgewonde slachtoffers kunnen vooralsnog worden opgevangen in een gebouw van de reddingsbrigade.
Of het botenhuis een optie is weet ik niet, omdat ik daar geen gegevens van heb (?).
Hoe ver ligt dit uit de buurt van het aangewezen parkeerterrein/aanlegplaats?
Wat zijn de voorzieningen in dit gebouw?
Ik ga ervan uit dat de gekapseisde plezierjachtjes de aanvoer van slachtoffers gaan opvoeren. Dus als er nu niet snel uitsluitsel komt over waar de 2 Sigmateams de boel kunnen gaan inrichten, dan ga ik toch - eigenwijs als ik ben - voor die tenten. Er zal NU een beslissing genomen moeten worden.