Grote brand bij houtwarenhandel in Denekamp

Auteur Topic: Grote brand bij houtwarenhandel in Denekamp  (gelezen 1758 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Gepost op: 18 november 2004, 13:20:28
Citaat
DENEKAMP - In een houthandel aan de Kloppendijk in Denekamp is donderdagmorgen een grote brand uitgebroken. Het vuur werd rond half tien ontdekt. Het personeel kon op tijd worden geëvacueerd. Enkele mensen hadden last van ademhalingsproblemen. Voor zover bekend zijn er geen gewonden gevallen. Over de oorzaak is volgens de politie nog niets bekend.
 
De politie sluit brandstichting uit. Dankzij een gunstige wind is er volgens de politie geen kans op brandoverslag naar omliggende panden. De brandweer was de brand donderdagochtend rond half twaalf nog niet meester.

Bron: www.telegraaf.nl




Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #1 Gepost op: 18 november 2004, 19:39:31
Ik weet het niet hoor, maar is dit een inzetverslag??
Voor mij is dit een gekopieerd stukje uit de Telegraaf. Kunnen we voor het aanhalen van stukjes uit de krant enzo niet een onderwerp starten "Uit de Media" ofzo??

Henk


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #2 Gepost op: 18 november 2004, 20:59:38
het mag wel wat uitgebreider,maarja het is actueel ;)Maar als er mensen zijn die een aanvulling hebben met  foto,s


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #3 Gepost op: 18 november 2004, 23:54:44
Ja, maar kunnen de gekopieerde krantenstukjes niet in een andere rubriek dan? De echte inzetverslagen raken zo ondergesneeuwd. Als ik de krant wil lezen lees ik wel een krant. De verhalen van de werkvloer moet ik nu gaan zoeken tussen het knip en plak werk uit andere site's die ik zelf ook wel kan vinden zonder de goedbedoelde hulp van knutsel Pieten.

Henk


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #4 Gepost op: 19 november 2004, 09:32:40
Als er alleen inzetverslagen zouden staan, dan kun deze rubriek wel sluiten. 'k Heb er nog niet veel gelezen hier. Wel verslagen uit kranten en weblinks met foto's.

Zoals in de meest topics hier komt eerst het kleine berichtje waarna vervolgens weblinks komen.


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #5 Gepost op: 19 november 2004, 15:03:24
Ja, ik zette vroeger de inzetverslagen bij onze eigen rubriek, de reddingsbrigade. Daar vallen ze goed op. De Moderators vonden dat ze daar niet meer geplaatst moesten worden maar beter hier. En omdat de echte inzetverslagen doodgedrukt worden tussen de branden uit de telegraaf en nu.nl plaatst men ze nu niet meer.

Terwijl het argument was "dan kunnen we van elkaar leren". Maar wat leer ik nu van een geknipplakt stukje uit de telegraaf vraag ik me dan af.  ???


Henk


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #6 Gepost op: 19 november 2004, 16:01:51
Een verslag van een brandweerwebsite is wel de bedoeling, over het algemeen de krantenberichten nietzo, daar zijn tenslotte AmbulanceNet, BrandweerNet en GHORnet voor bedoeld. Uitzonderingen zijn er altijd natuurlijk.
We hebben het er momenteel over in ons moderatorhokje en zodra er meer bekend is, horen jullie dat. ;)

Christian


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #7 Gepost op: 21 november 2004, 00:13:03
Mooi, veel wijsheid... 8)

Henk