2 doden bij eenzijdige aanrijding Rijksweg A1 Re - Deventer 06-06-2011

Auteur Topic: 2 doden bij eenzijdige aanrijding Rijksweg A1 Re - Deventer 06-06-2011  (gelezen 3678 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

riromic

• bhv
  • Senior gebruiker
Twee doden bij ongeval op A1

Bij een ongeluk op de A1 tussen Deventer en Bathem zijn maandagmiddag twee personen omgekomen.

Het busje waarin de twee zaten raakte van de weg, vloog over de vangrail en kwam tegen een pijler van een viaduct tot stilstand. Hoe het busje van de weg is geraakt wordt nog onderzocht. De traumahelikopter is ingezet om hulp te verlenen. Een rijstrook is nog afgezet. Door het ongeluk ontstond een lange file op de A1. Op de parallelweg langs de A1 was sprake van langzaam rijdend verkeer. Ook in Deventer stond het verkeer vast.

http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=126268
Citaat
p2kflex
15:33:47 06-06-11GROUP-1PRIO 1 Ongeval Wegvervoer Letsel : : A1 R : 108,7 Deventer 2870 2885 2890 2830
p2kflex
15:37:05 06-06-11GROUP-1Prio 1 Ongeval Wegvervoer Letsel A1 R Deventer
0630214Politie Veiligheidsregio IJsselland (PersInfo Zuid)

Edwin112

• ex-Militair Klu
  • Forum gebruiker
  • Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Twee doden bij ongeval op A1

Bij een ongeluk op de A1 tussen Deventer en Bathem zijn maandagmiddag twee personen omgekomen.

Het busje waarin de twee zaten raakte van de weg, vloog over de vangrail en kwam tegen een pijler van een viaduct tot stilstand. Hoe het busje van de weg is geraakt wordt nog onderzocht. De traumahelikopter is ingezet om hulp te verlenen. Een rijstrook is nog afgezet. Door het ongeluk ontstond een lange file op de A1. Op de parallelweg langs de A1 was sprake van langzaam rijdend verkeer. Ook in Deventer stond het verkeer vast.

http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=126268

Ongeval A1

E_A

• Forum gebruiker
Deze hoort er ook nog bij:

p2kflex
15:39:58 06-06-11-ALPHA-svp contact mka heli inzet
0620270MKA Veiligheidsregio IJsselland (OvD-G)

Er is geen alarmering van een Lifeliner, vermoedelijk is lifeliner 3 gealarmeerd op de terugweg vanaf een inzet in Duitsland. (MKA Kleve)

Edwin112

• ex-Militair Klu
  • Forum gebruiker

Frankieboy001

• Senior gebruiker
Deze hoort er ook nog bij:

p2kflex
15:39:58 06-06-11-ALPHA-svp contact mka heli inzet
0620270MKA Veiligheidsregio IJsselland (OvD-G)

Er is geen alarmering van een Lifeliner, vermoedelijk is lifeliner 3 gealarmeerd op de terugweg vanaf een inzet in Duitsland. (MKA Kleve)

Ik denk dat de Lifeliner van Rheine (D) is gealarmeerd.

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Of de lifeliner 4 uit groningen?
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens

E_A

• Forum gebruiker
Ik denk LL3. Zij krijgen deze melding nl. om 15:52 :

p2kflex
15:52:16 06-06-11GROUP-1Inzet geannuleerd
0923993MKA Veiligheidsregio Gelderland Zuid (Traumaheli Life-Line-3 / MMT 903)

Tussen de inzet in Kleve (14:24) en dit ongeval hebben zij geen andere alarmering gehad. Ik denk dus dat zij door zijn gevlogen, maar onderweg zijn geannuleerd. Maar kan natuurlijk ook een andere heli zijn  ;)

Edwin112

• ex-Militair Klu
  • Forum gebruiker
Twee personen om het leven gekomen bij eenzijdig ongeval A1

Deventer, Bathmen , 06-06-2011

Bij een eenzijdig ongeval op de A1 richting Bathmen zijn maandagmiddag 6 juni twee mannen (59 en 62 jaar) uit Rotterdam om het leven gekomen. Het busje raakte rond 15.30 uur door onbekende oorzaak ter hoogte van de Oxersteeg van de weg, schoot over de vangrail en kwam tegen een pijler van een viaduct tot stilstand. Politie, brandweer en ambulancedienst waren snel ter plaatse, maar konden helaas geen hulp meer bieden aan de bestuurder en de inzittende. Door het ongeval is de rechterrijstrook tussen Voorst en Bathmen geruime tijd afgesloten geweest. De Verkeers Ongevallen Analyse van Politie IJsselland verricht onderzoek naar de oorzaak van het ongeval.

http://www.politie.nl/ijsselland/nieuws/110606tweepersonenomhetlevengekomenbijeenzijdigongevala1.asp

Gast

• Gast
Niet zo lopen gokken over de lifeliners jongens, als je het niet weet, zeg dan niks  ::)

Hoguhugo

• Cameraman HPM/NOS | Geluidsman | Editor
  • Senior gebruiker
Niet zo lopen gokken over de lifeliners jongens, als je het niet weet, zeg dan niks  ::)

Heb jij uitsluitsel mss?
Volg mij ook op twitter: @hoguhugo