omdat er ook andere mensen kunen reageren
Oké bij deze..
Ik ben ook een jeugdige bestuurder van 19, maar rijd in een (oudere) auto rond en ik wordt, ook al rijd ik midden in de nacht rond, bijna nooit staande gehouden..
Ligt dat aan m'n auto aan mij of aan beide..?
Ook vind ik een aantal dingen vreemd.. Sowieso hoe kom je toch aan die Z4..? Je hoeft het niet te vertellen maar het is toch vreemd..
Daarbij komt dat de jeugd vaak (veel) te hard rijdt en je kan mij niet overtuigen dat je je altijd netjes aan de regels houdt met zo'n auto... (zie hiervoor het artikel 5 verhaaltje..)
Dat doe ik ook niet altijd, daar wil ik best voor uit komen.
Maar jij zal er niet voor uit durfen(?) komen..?
Maar als je eens goed rond kijkt, zie je pas hoe slecht er (onder andere) richting wordt aangegeven.. (zowel door jeugd als de ouderen) Dat heb ik ook een tijdje gedaan, maar tot het mij opviel dat het heel erg irritant is, als je dit niet doet.
En ben eigenlijk wel benieuwd hoe jij rijd.. Alleen op het moment dat er iemand naast je mag/kan/gaat zitten kun je wel netjes en normaal rijden.. Dat kan iedereen en als ik een goede vriend mee neem in de auto rijdt ik toch al wat 'sportiever', dan als ik 'vreemd' gezelschap mee neem in de auto. (bijvoorbeeld: klasgenoten of collega's)
Af en toe komen er 'zeer sportieve' automobilisten met mooie dure auto's aanrijden, waar van ik denk, die zou ik verder op nog wel eens tegen kunnen komen.. En dit is 9vd10 keer (helaas) een beginnend bestuurder.
Maar ik vermoed dat je wat meer (verkeers)inzicht moet krijgen, voor je in ziet wat je nou precies fout doet.