Signalering op voertuigen van de Verkeerspolitie

Auteur Topic: Signalering op voertuigen van de Verkeerspolitie  (gelezen 126398 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #120 Gepost op: 3 juli 2011, 22:23:42
Inmiddels nieuwe foto's. Helaas is het andere photo-bucket account een beetje (te) vol geraakt. Leen nu een andere ;) Zoals te zien is op onderstaande foto's is er inmiddels een soort flap onder de balk gemaakt.







Die flap zou het lift effect dat op hogere snelheid op de voorkant ontstaat tegen moeten gaan.


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #121 Gepost op: 3 juli 2011, 22:57:12
Die flap zou het lift effect dat op hogere snelheid op de voorkant ontstaat tegen moeten gaan.

De (experimentele) spoiler is idd gemonteerd om de luchtstroom over de lichtbak heen te tillen en er niet meer onderdoor te laten gaan zodat er meer downforce onstaat waardoor de vooras gewoon op de weg blijft, ipv er van los te komen. De spoiler doet erg goed waar ie voor bedoeld is. Vervelende bijkomstigheid is dat de spoiler (te) veel geluid opwekt waardoor er in het voertuig wederom een te hoog geluidsniveau ontstaat.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #122 Gepost op: 3 juli 2011, 22:58:48
Vervelende bijkomstigheid is dat de spoiler (te) veel geluid opwekt waardoor er in het voertuig wederom een te hoog geluidsniveau ontstaat.

Ik wilde het net aanhalen ... Volgens mij ga je nu exact het zelfde krijgen als met de barclay-polyester onderbak  ::) :-X
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Gast

  • Gast
Reactie #123 Gepost op: 4 juli 2011, 06:09:55
Het wiel moet altijd tweemaal uitgevonden worden hier in Nederland.....

In Duitsland gebruiken ze een prachtig mooi spoilertje vóór op het dak in plaats van vlak voor de balk



r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #124 Gepost op: 4 juli 2011, 08:37:46
ik heb een nog mooier oplossing eraf met die balk


Gast

  • Gast
Reactie #125 Gepost op: 5 juli 2011, 01:55:51
Nee, dat is veel te simpel en te makkelijk en dus per definitie geen optie voor kantoorvolk.


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #126 Gepost op: 5 juli 2011, 15:37:12
ik heb een nog mooier oplossing eraf met die balk

Ja precies. Ook omdat de nieuwe voertuigen sowieso al met een nieuwe set-up komen. Is daarvan nu al zeker f het de Rotterdamse gaat worden of een enkele pit met dubbele functie (blauw en geel)? Dus eigenlijk de oude klpd set-up.


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #127 Gepost op: 5 juli 2011, 19:25:42
even wachten kinderen en dan zal de sint of zijn hulpjes het kado openmaken.


mfrankena

  • MoWIS IM+
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 333
  • MoWis
    • Familie site
Reactie #128 Gepost op: 5 juli 2011, 19:36:57
Zoiets misschien? De alleen-blauw versie zit al op de KMar G-klasse HRB-ers.

HD - Hänsch Comet LED gelb/blau Umschaltung - Rettmobil 2011 Fulda

die zou mooi voor ons zijn  0098 098uo
Groeten, Martin.  MOtor WegInSpecteur (IM+) -- Rijkswaterstaat -- VWM Randstad  LET OP: Ik verkondig alleen mijn EIGEN mening, NIET die van mijn werkg


gebruiker0401206

  • Gast
Reactie #129 Gepost op: 6 juli 2011, 16:01:28
Die 2 kleuren LED lamp is leverbaar...

Alleen door een nog vreemd raadsel moet die lamp in Nederland 960 euro excl btw kosten....
Als ik hem echter lever, is hij ineens een paar honderd(!) euro goedkoper...
En ja, hij bestaat ook in opsteekversie voor motoren

Groeten, Ruud