En uit ervaring kan ik zeggen dat de V70 van de achterzijde echt voldoende opvalt. Heb hier al eerder geroepen dat de mensen die niet opletten zelfs een full-led Vista over het hoofd zien......
Even mijn logika: je zegt dat de flitsers genoeg opvallen maar dat de mensen niet opletten. Is het niet de bedoeling dat de flitsers ervoor zorgen dat mensen gaan opletten???
Even een beeldspraakje:
"Ik tuf lekker van A naar B (met mijn gedachten bij mijn niet bij het autorijden en deelnemen aan het verkeer) lekker een beetje bellen en luisteren naar de muziek..... ooooo jee
een auto met blauwe lampen
..... waarom stoort hij mij in mijn rust
..... ik moet remmen .....
of moet ik toch maar opzij gaan
.... ik ga maar opzij dan kan ik weer verder luisteren want ik hoor de muziek nu niet meer door de sirene
ja ik ga opzij..... oooooojee er rijdt nog een andere auto.... die ***** politie ook waarom moeten ze nou weer hier rijden? Ze zullen wel moeten gaan eten "
Dat ene pitje met knippers in de grill is echt niet voldoende. Knippers in de spiegels erbij en een knipper achter de spiegel/ voorruit. En ik ben ook een voorstander van knippers aan de zijkant in de B-stijl.
En ik kan je uitleggen waarom: omdat we moeten opvallen. Mede daarom dragen wij ook gele jassen!En tel trouwens de hoeveelheid lampen op een ambu of brandweerwagen eens. Dat zijn er veel meer dan 3!