Nou nou, genoeg "troep" thuis liggen
Dit soort voertuigen, en hun taakstelling, zijn toch juist de ideale voertuigen om tegen het voorraam bovenin "binnen-balken" te monteren. Daar heb je echt niet veel LEDjes voor nodig....
..en inderdaad ga ik voor mezelf al zo'n binnen-lichtbalk maken van wat ik hier "genoeg" heb liggen
Ik zie liever op tijd en vanaf afstand een enorme bak aan knipperend licht in mijn achteruitkijkspiegels dan dat ik schrik van een voertuig die zonder OGS of met één half sinasappeltje blauw zich probeert een weg te banen door het verkeer. Meer anticipatie van de overige weggebruikers zorgt in ieder geval ervoor dat je zelf minder hoeft te zoeken naar mogelijke gaten of inhaal-opties.
Kijkende naar de verlichting waarmee ik het moet doen tijdens een A1 rit, een mini-balkje met 2 draaiers hoog op het dak van de Berlingo en 2 TIR3 LEDs onderin de bumper, en daartussenin helemaal niets. Als ik niet op tijd wordt opgemerkt dan gaan ze echt niet voor me aan de kant zodra ik ergens vlak achter zit, simpelweg omdat het blauw boven en onder ze doorschijnt.