Signalering op voertuigen van de Verkeerspolitie

Auteur Topic: Signalering op voertuigen van de Verkeerspolitie  (gelezen 123558 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #360 Gepost op: 22 januari 2013, 08:13:44
Dat is niet nodig mopper, maarten is kind aan huis bij ons. 998765


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #361 Gepost op: 22 januari 2013, 10:21:27
Dat is niet nodig mopper, maarten is kind aan huis bij ons. 998765
Volgens mij is het goed dat ik geen bedrijfspand heb in A'dam..... of Utrecht. Volgens mij krijg ik dan veel viste voor koffie :P 098uo
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #362 Gepost op: 22 januari 2013, 14:28:02
laat ik nu niet daar zitten.


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #363 Gepost op: 23 januari 2013, 16:59:17
Ik heb jouw tekst [qoute] Het licht is zodanig gemonteerd dat het signaal kan worden waargenomen rondom het voertuig vanaf een afstand van 20 m vanaf het voertuig, gemeten op 1,5 m boven het wegdek  geloof ik wel 10x gelezen en ik begrijp jouw uitleg maar het komt op hetzelfde neer.

Dat ben ik niet met je eens, maar daar gaan we geloof ik niet uit komen. Mijn interpretatie is toch echt een andere ;)

En als de opbouwers de minimum eis aanhouden verklaard dat waarom de huidige lampen op een afstand van 20 meter op een hoogte van 1,5 meter absoluut niet zichtbaar zijn. Geef mij een adres en tijd en ik laat het je zien  >:D Gap een V70 van de baas en kom ff pronken  ;D
Dat is niet nodig mopper, maarten is kind aan huis bij ons. 998765
Daar ben ik dus al van overtuigd moppert. Alleen is dat - vind ik - niet te wijten aan de regelgeving, al zou die misschien wel wat duidelijker geformuleerd kunnen worden. Dan kunnen de fabrikant en inkoper zich ook niet meer vergissen 0098

Gelukkig hebben wij op de auto's Hänsch Movia D (LED) liggen, die zijn niet te missen. Als jullie die Hänsch Comet nou voorzien van een magneetvoet en een krulsnoertje heb je hetzelfde; gewoon die pit knallen erop voor een spoedrit. Hoeft verder niemand te weten >:D
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #364 Gepost op: 23 januari 2013, 20:16:54
Als jullie die Hänsch Comet nou voorzien van een magneetvoet en een krulsnoertje heb je hetzelfde; gewoon die pit knallen erop voor een spoedrit. Hoeft verder niemand te weten >:D

Nou daar heb ik nog een voorbeeld van: we hadden in de "oude" GOS (onopvallende) ook een blauw lampje voor achter de achteruitkijk spiegel. Dat ding moesten we na elke dienst weghalen en opbergen omdat een bepaald persoon tegen was en het absoluut onnodig vond en blablabla. Hij mocht er dus ook niet achter komen, wat helaas wel gebeurde. Dat heeft wel wat ophef veroorzaakt  ;D

Datzelfde geld nu ook voor de knippers in de zijspiegels geloof ik  :'( Gelukkig gaat die persoon binnenkort met vervroegd verlof, dus hopenlijk kunnen we dan wel wat veranderen aan die gloeispiralen en die wagens wat meer kleur geven. Maar dat laat ik lekker aan anderen over ;)
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #365 Gepost op: 16 februari 2013, 23:49:09
Vanmiddag zag ik een V70 van amsterdam rijden met een Comet erop........ is hij weer terug? Of is het een tijdelijk lampje voor de weekenddienst!


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #366 Gepost op: 16 februari 2013, 23:50:43
Vanmiddag zag ik een V70 van amsterdam rijden met een Comet erop........ is hij weer terug? Of is het een tijdelijk lampje voor de weekenddienst!

Terug op de vtgn


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #367 Gepost op: 17 februari 2013, 00:40:27
Jup, de nieuwste Volvo van Amsterdam reed er vanavond ook mee rond  O0 O0 O0
Dat alle Volvo's er maar van voorzien mogen worden!  O0
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #368 Gepost op: 17 februari 2013, 06:21:42
Is dat toevallig met een transparante kap of zoals vroeger met blauwe kap? Zag namelijk afgelopen vrijdag er een staan/rijden met transparante kap waardoor ik het vermoeden had dat deze van de SpoPo was.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #369 Gepost op: 17 februari 2013, 09:52:32
Jup, de nieuwste Volvo van Amsterdam reed er vanavond ook mee rond  O0 O0 O0
Dat alle Volvo's er maar van voorzien mogen worden!  O0

Sowieso alle Amsterdamse Volvo's. Er zijn er nu reeds 3 voorzien uit mijn hoofd.

Is dat toevallig met een transparante kap of zoals vroeger met blauwe kap? Zag namelijk afgelopen vrijdag er een staan/rijden met transparante kap waardoor ik het vermoeden had dat deze van de SpoPo was.

Met een transparante kap. Is namelijk een dual color