Signalering op voertuigen van de Verkeerspolitie

Auteur Topic: Signalering op voertuigen van de Verkeerspolitie  (gelezen 123559 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #370 Gepost op: 17 februari 2013, 12:17:55
Je gaat me toch niet vertellen dat ze bij vtsPN echt het licht hebben gezien en er achter zijn gekomen dat ze fout zitten hé.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #371 Gepost op: 17 februari 2013, 12:21:19
Je gaat me toch niet vertellen dat ze bij vtsPN echt het licht hebben gezien en er achter zijn gekomen dat ze fout zitten hé.

Het is of dat of dat er nu Amsterdam aan het rebelleren is? 0098

Rebellie bij de politie?????
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #372 Gepost op: 17 februari 2013, 12:34:34
Ik zou nooit durven denken dat men in Amsterdam aan het rebelleren is  ;D ;D Zo zitten ze helemaal niet in elkaar.  098uo
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #373 Gepost op: 17 februari 2013, 12:41:49
Aan de andere kant is het natuurlijk wel vreemd dat vtsPN Whelen verzoekt om een dual-color lamp te produceren die aan de eisen voldoet terwijl Hänsch een product heeft wat al aan de eisen voldoet. Hänsch wordt geleverd door HONAC, dezelfde dealer als Whelen in Nederland.

Daarnaast worden Hänsch producten al geleverd op de nieuwe wijk/piket Golfjes. Tevens is er sprake van dat deze op de motoren gaan komen (ook op de RT's en de F'jes)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #374 Gepost op: 17 februari 2013, 12:45:38
Aan de andere kant is het natuurlijk wel vreemd dat vtsPN Whelen verzoekt om een dual-color lamp te produceren die aan de eisen voldoet terwijl Hänsch een product heeft wat al aan de eisen voldoet. Hänsch wordt geleverd door HONAC, dezelfde dealer als Whelen in Nederland.

Daarnaast worden Hänsch producten al geleverd op de nieuwe wijk/piket Golfjes. Tevens is er sprake van dat deze op de motoren gaan komen (ook op de RT's en de F'jes)

Maar HONAC is officieel geen hoofdimporteur van Hänsch hier in NL. HONAC is wel hoofdimporteur van Whelen in NL en zelfs van de BeNeLux.

Dus zie hier het probleem.Ik trouwens niet


Gast

  • Gast
Reactie #375 Gepost op: 17 februari 2013, 12:50:39
Dan zou ik even bij Ruud / LSV aankloppen. Die heeft ze gewoon in zijn verkoop-programma zitten.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #376 Gepost op: 17 februari 2013, 15:40:28
Maar HONAC is officieel geen hoofdimporteur van Hänsch hier in NL. HONAC is wel hoofdimporteur van Whelen in NL en zelfs van de BeNeLux.

Dus zie hier het probleem.Ik trouwens niet

Tsja dat vraag ik me dus af.... vtsPN/Politie Nederland neemt toch ook de Hänsch Movia SL af via HONAC... Zij leveren tenslotte het totaalconcept, Volkswagen (PON) + Whelen (HONAC-PON) = LAPV.

Voor/bij de Volvo's zit het echter iets anders, Volvo + Marelko/Federal Signal = LAPV.

Het klinkt mij ook dan raar in de oren dat vtsPN bij Whelen/HONAC-PON een verzoek neer legt tot het uitvinden/dokteren van een dual-color lamp merk Whelen, terwijl HONAC die gewoon al kan leveren, type goedgekeurd én voldoet aan de wensen....

Het lijkt er eerder op dat men het totaalconcept idee intact wil houden en daarom geen Hänsch product er op wil schroeven maar juist iets van Federal Signal  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #377 Gepost op: 17 februari 2013, 18:41:52
Het lijkt er eerder op dat men het totaalconcept idee intact wil houden

"het lijkt er eerder op dat men het totaal concept idee intact MOET houden

Immers....LAPV: De leverancier van het voertuig levert een Turn-key Politievoertuig (dus incl in opbouw dakset) die bestaat uit vijf bouwelementen zijn:

1. De kabelboom (BIP)
2. Het touchscreen
3. De positionering van hardware
4. De dakset
5. De connector

bron: ontwikkeltraject lapv

al met al valt er dus aan die zaken niks te veranderen. In principe....
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #378 Gepost op: 17 februari 2013, 21:07:26
"het lijkt er eerder op dat men het totaal concept idee intact MOET houden

Immers....LAPV: De leverancier van het voertuig levert een Turn-key Politievoertuig (dus incl in opbouw dakset) die bestaat uit vijf bouwelementen zijn:

1. De kabelboom (BIP)
2. Het touchscreen
3. De positionering van hardware
4. De dakset
5. De connector

bron: ontwikkeltraject lapv

al met al valt er dus aan die zaken niks te veranderen. In principe....

Ja, wat ik dus vreemd vind is dat men bij Volvo geen gebruikt maakt van Whelen/HONAC spul en dat vtsPN HONAC nu de opdracht gegeven schijnt te hebben om een dual-color lamp voor op de Volvo te ontwikkelen...
(Terwijl HONAC dus al een Hänsch product leverd én men voor op de VP Volvo's van het zelfde merk een goeie lamp kan leveren)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Gast

  • Gast
Reactie #379 Gepost op: 17 februari 2013, 21:10:28
... overal waar geld te verdienen is......
Bankenwereld, autodealers, handjeklap-afspraken, vtsPN, er zullen ongetwijfeld de nodige "gentlemen-agreements" gemaakt zijn. Gun ik jou dit, gun jij mij dat, doen we volgende week 18 holes samen. Zoiets weet je wel.
En de prijzen van de big-boys, daar kleeft heel veel overhead aan hoor..... t.o.v. van de echte prijzen, iemand hier weet wel wat een dualcolor Comet normaal kan kosten....