Signalering op voertuigen van de Verkeerspolitie

Auteur Topic: Signalering op voertuigen van de Verkeerspolitie  (gelezen 126392 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

gebruiker0401206

  • Gast
Reactie #380 Gepost op: 17 februari 2013, 22:59:10
De Comet is leverbaar in een optsteek uitvoering met geïsoleerde opsteekpen. Dus hij kan 1:1 worden gemonteerd op het DIN statief dat op deze auto's zit.
De lamp is volledig gekeurd conform ece R65 Klasse II blauw, en klasse 1 oranje. De nachstand gaat zelfs automatisch, zodat hij op een 2-polig DIN statief past en je voor aansturing maar 2 kabels nodig hebt.

Nederlandse officiële importeur zal ik me niet over uitlaten....ik krijg de lamp in ieder geval niet via dit kanaal


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #381 Gepost op: 18 februari 2013, 08:31:14
Citaat
De Leverancier bouwt het Politievoertuig op met nieuwe in- en opbouwapparatuur. Daarbij zal de Leverancier zelf de dakset moeten aanschaffen en leveren. De andere apparatuur zal uit aparte Europese aanbestedingen geselecteerd worden waarna de Leverancier deze apparatuur van deze toeleveranciers zal moeten betrekken en inbouwen

en daar is het dus fout gegaan: de leverancier moet zelf de dakset aanschaffen

dat geeft Volvo in principe ook  de mogelijkheid om zelf (en vooral in opdracht van het vtsPN) de dakset te wijzigen. Maar dan vooral zelf het vtsPN kan dat dus niet, zij moeten de opdracht wel geven maar hebben geen keuze of inspraak in het merk/model etc etc. Dat is de aanpak van in dit geval Volvo
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


gebruiker0401206

  • Gast
Reactie #382 Gepost op: 19 februari 2013, 16:29:53
Volvo levert wat de klant wil, de Comet op verzoek van AA.
Heb ik uit eerste hand van de verantwoordelijke persoon voor special vehicles bij Volvo.
Dat er verschil is, ondanks dat er meerdere producten zijn die tweekleurig en klasse II zijn zal ik niet ontkennen.

Groeten, Ruud


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #383 Gepost op: 19 februari 2013, 21:05:00
Volvo levert wat de klant wil, de Comet op verzoek van AA.
Heb ik uit eerste hand van de verantwoordelijke persoon voor special vehicles bij Volvo.
Dat er verschil is, ondanks dat er meerdere producten zijn die tweekleurig en klasse II zijn zal ik niet ontkennen.

Groeten, Ruud

tja lsv ik ga dat ook niet ontkennen (ik weet wel beter) en de wijsheid zegt mij dat ik het ook niet moet gaan bekennen ( :D)  dus diplomatiek zeg ik: onderzoek zou dat uit moeten wijzen  ;) maar bij voorbaat zeg ik u dat de besbetreffende adviseur niet meer geraadpleegd kan worden omdat hij niet meer werkzaam is voor het korps/ regio AA  ;D


 098uo

(no comment)
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #384 Gepost op: 9 maart 2013, 16:11:14
Even de foto direct zichtbaar gemaakt en het lijstje voor zover bekend toegevoegd.



Dienst: Noord-Nederland District A ( VHT Friesland )
Soort voertuig: Surveillance auto
Roepnummer: Onbekend
Merk & type: VW Passat
Kenteken: 79-XSJ-7
Wagenparknummer: Onbekend
Bijzonderheden: Datum 1e toelating en 1e afgifte Nederland 01-02-2013 Datum aanvang laatste tenaamstelling 01-02-2013

BRON: https://twitter.com/vht_frl/status/310108723102248961/photo/1

Jammer dat ze qua licht-opbouw de Groningse collega's niet volgen.


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Reactie #385 Gepost op: 9 maart 2013, 17:51:32
Dat ene lampie op het dak ziet er toch zo....ontzettend...armoedig.....amateuristisch.... eruit  :'(
Met Vriendelijke Groet.....


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #386 Gepost op: 9 maart 2013, 19:11:11
En als ze (de politie) een beetje hun best doen hebben ze die ongetwijfeld voor de helft van het geld, al dan niet gratis via PON.

Tja maar het is niet de politie maar VtSPn...... 98uiye. Daar is nooit wat goeds of goedkoops vandaan gekomen  :'( laat staan bij PON vandaan  ;)
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #387 Gepost op: 9 maart 2013, 19:13:00
Dat ene lampie op het dak ziet er toch zo....ontzettend...armoedig.....amateuristisch.... eruit  :'(

Jez*s ik had niet eens gezien dat er een lamp op zat.... dacht dat ie nog in opbouw was :o.
Man man man..... het kwam zeker bij PON vandan (ff plat uitspreken dan rijmt 't  ;D)
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,369
Reactie #388 Gepost op: 9 maart 2013, 19:15:24
Nou, dat ene lampje op die Friese VSO is wel de goedkoopst mogelijke oplossing m.i. (bezuinigen, bezuinigen en nog eens bezuinigen is het credo anno 2013....). 98uiye


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #389 Gepost op: 9 maart 2013, 20:14:53
Jez*s ik had niet eens gezien dat er een lamp op zat.... dacht dat ie nog in opbouw was :o.
Man man man..... het kwam zeker bij PON vandan (ff plat uitspreken dan rijmt 't  ;D)

Qua lichtopbrengst niet heel veel anders als de nieuwe V70's toch? 1 pitje op het dak, en twee grillflitsers.