Signalering op voertuigen van de Verkeerspolitie

Auteur Topic: Signalering op voertuigen van de Verkeerspolitie  (gelezen 127300 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #60 Gepost op: 8 juni 2011, 00:06:47


ik neem aan dat het hier om voertuigen van het KLPD gaat ? Ben benieuwd of dat ook meteen het "zweef" effect opheft wat veroorzaakt wordt door de dakset.

Volgens mij werkt zijn vader toch echt bij jullie onder in de garage 98uiye 98uiye


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #61 Gepost op: 8 juni 2011, 06:33:27
Volgens mij werkt zijn vader toch echt bij jullie onder in de garage 98uiye 98uiye
Als dat het geval is mag ik toch hopen dat de aanpassing die gedaan gaat worden er een is die het zwevend effect tegen gaat, want dat is op dit moment onze meest urgente klacht. Als daarmee het geluidsniveau (86 db) ook nog eens omlaag brengt, des te beter. Ben wel benieuwd wie zijn vader is.


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #62 Gepost op: 8 juni 2011, 19:13:02
Als dat het geval is mag ik toch hopen dat de aanpassing die gedaan gaat worden er een is die het zwevend effect tegen gaat, want dat is op dit moment onze meest urgente klacht. Als daarmee het geluidsniveau (86 db) ook nog eens omlaag brengt, des te beter. Ben wel benieuwd wie zijn vader is.

Wat wordt bedoeld met het "zwevend effect"?
Senior GGP / Oost-Brabant


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #63 Gepost op: 8 juni 2011, 20:14:05
Wat wordt bedoeld met het "zwevend effect"?

Wat ik heb gehoord van 7131, is dat door de luchtweerstand van de VISTA de voorzijde van de V50 "omhoog" komt. Waardoor het contact met de voorwielen en het wegdek minder wordt. Dat is erg vervelend bij hoge snelheden.


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #64 Gepost op: 8 juni 2011, 20:25:09
Alles wordt als de Setup van Rijnmond WWWWAAAAAAAAAAAHHHHHHHH  098uo  098uo  098uo


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #65 Gepost op: 8 juni 2011, 20:53:50
Wat ik heb gehoord van 7131, is dat door de luchtweerstand van de VISTA de voorzijde van de V50 "omhoog" komt. Waardoor het contact met de voorwielen en het wegdek minder wordt. Dat is erg vervelend bij hoge snelheden.

Ai, dat klinkt alles behalve goed. Hopelijk wordt dat idd opgelost.
Senior GGP / Oost-Brabant


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #66 Gepost op: 8 juni 2011, 20:54:55
Ai, dat klinkt alles behalve goed. Hopelijk wordt dat idd opgelost.
Ja dat wordt opgelost.
Lees maar.

Alles wordt als de Setup van Rijnmond WWWWAAAAAAAAAAAHHHHHHHH  098uo  098uo  098uo


MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #67 Gepost op: 8 juni 2011, 21:20:58
Alles wordt als de Setup van Rijnmond WWWWAAAAAAAAAAAHHHHHHHH  098uo  098uo  098uo

KLPD ook?


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #68 Gepost op: 8 juni 2011, 21:28:15
KLPD ook?

Zou wel mooi zijn... Maar lijkt mij niet..


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #69 Gepost op: 8 juni 2011, 21:29:39
Zijn er wel eens testen gedaan in windtunnels?
Waarom rijden de duitse politievoertuigen bijna allemaal met een dichte bak op het dak?
Zou dat zijn omdat ze bij hoge snelheden ook slechte ervaring hebben met een lamp op een houder? (imperiaaltje)

EDIT: P.s. Het kan best eens zijn dat de auto "opgetild" wordt bij hoge snelheden i.p.v. naar beneden gedrukt.

Ik heb mijn vraag van een poosje geleden nog maar weer even naarboven gehaald nu we het toch erover hebben.  ;)
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.