Signalering op voertuigen van de Verkeerspolitie

Auteur Topic: Signalering op voertuigen van de Verkeerspolitie  (gelezen 126327 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #340 Gepost op: 5 november 2012, 22:47:55
Wie kan mij helpen aan het merk en type van de grill-flitsers in de nieuwe V70's ?

Alvast bedankt !.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #341 Gepost op: 5 november 2012, 22:58:36
Wie kan mij helpen aan het merk en type van de grill-flitsers in de nieuwe V70's ?

Alvast bedankt !.

Volgens mij gaat dat om vier maal de Federal Signal Impaxx
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #342 Gepost op: 18 januari 2013, 22:21:22
17 april 2010, bij de C1000 Reigersbos A'dam Zuidoost, met mobieltje geschoten.


Per wanneer en waarom is er besloten om het pitje te vervangen voor een lichtbalk?


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #343 Gepost op: 18 januari 2013, 23:04:30
oooooo ik krijg heimwee naar kromme schijfremmen en wind-stille auto's  ;)

Per wanneer? Geen idee. Waarom? Ik noem geen namen  >:D maar er was ooit een "mannelijk" persoon die het/de/een KLPD wilde volgen want zij hadden die bak ook op het dak van de V50 dus dan is het goed (ofzo)

Dat het verstand van die man niet groter was dan zijn duim ......
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #344 Gepost op: 19 januari 2013, 00:06:00
Ja en nu loopt iedereen te zeiken dat het het hockeypuckje op de v70 zo slecht zichtbaar is, gevaarlijk en niet bruikbaar voor IM...  Toch maar weer terug naar die "goeie oude tijd" met vista's  98uiye

Ik snap wel dat er soms niet naar de pijpen van de werkvloer gedanst wordt...


Gast

  • Gast
Reactie #345 Gepost op: 19 januari 2013, 00:10:59
Met alle respect maar uit die oudere AEB draailampen met een H1 lampje komt nog altijd meer licht uit dan uit die halve hockeypuck. Maandagmiddag, A10 noord, V70 oranje onderhelft aan, erachter RWS met oranje LEDjes aan. Die Vama sjoelschijf had net zo goed uit gekund.


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #346 Gepost op: 19 januari 2013, 00:27:08
Ja en nu loopt iedereen te zeiken dat het het hockeypuckje op de v70 zo slecht zichtbaar is, gevaarlijk en niet bruikbaar voor IM...  Toch maar weer terug naar die "goeie oude tijd" met vista's  98uiye

Ik snap wel dat er soms niet naar de pijpen van de werkvloer gedanst wordt...

Ben blij dat die bakken er af zijn, kan nu gewoon met mijn collega praten,de mobi horen en bellen bij snelheden die hoger liggen dan 120 km/h. En voor die hockeypuck is een goed alternatief, maar die mochten niet meer en zijn er van af gehaald...:'(


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #347 Gepost op: 19 januari 2013, 00:37:27
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie de Rotterdamse setup vonden met de 2 x L31 ook bekend als Pamela setup.
Voor mijn gevoel had dat 1 van de betere opties geweest voor een landelijke invoering.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #348 Gepost op: 19 januari 2013, 09:33:35
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie de Rotterdamse setup vonden met de 2 x L31 ook bekend als Pamela setup.
Voor mijn gevoel had dat 1 van de betere opties geweest voor een landelijke invoering.

Was ook de wens van AA-VP maar ja  :-X
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #349 Gepost op: 19 januari 2013, 09:33:55
Die was en is geweldig. Maar ja politiek politiek.
Oké de puck is niet geweldig. Maar liever dit dan een lichtbalk op het dak.