Signalering op voertuigen van de Verkeerspolitie

Auteur Topic: Signalering op voertuigen van de Verkeerspolitie  (gelezen 123727 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

r.bles

  • Ambuchauff
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 506
Reactie #460 Gepost op: 2 mei 2013, 16:17:27
De nieuwe lamp heeft qua blauw een groter oppervlak (3x zo hoog) en is daardoor enigzins beter zichtbaar. Amber... ach, zet lekker je gevarenlichten aan.

Gewoon je blauw er op............zien ze je zeker! Dat spastische gedoe over dat orange............ 998765

Sta je gevaarlijk laat je blauw er op!
1:87 modelletjes:  


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #461 Gepost op: 2 mei 2013, 17:21:22
Ik ben (en blijf voorlopig) van mening dat ze het beste met de Hänsch Comet hadden kunnen blijven werken. Op een paal achterop of als ''Rotterdamse'' set-up & vaste montage.

Ook als optie voor op andere dienstvoertuigen (niet zijnde noodhulp/surveillance), eventueel aangevuld met een Movia Dual Color achterop erbij.


Dat deze soap toch nog geen aandacht van de media of politiek heeft gekregen  :-X
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
Reactie #462 Gepost op: 2 mei 2013, 19:31:50
Dat deze soap toch nog geen aandacht van de media of politiek heeft gekregen  :-X
Ik zou zeggen, grijp je kans:
Telegraaf
Hart van Nederland
Succes  >:D


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #463 Gepost op: 4 mei 2013, 19:18:09
En inmiddels ook op de Haagse Volvo's de nieuwe Honac/Whelen constructie.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


1998stefan1998

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 38
Reactie #464 Gepost op: 7 mei 2013, 22:22:00
Nieuwe led op het dak van VP2126 (Rotterdam-Rijnmond).
Sinds kort rijd de Verkeerspolitie met de nieuwe lampen. Is dat bij jullie ook het geval??



Foto vanmiddag gemaakt bij Dodelijk ongeval Aveling in Hoogvliet Rotterdam

Opmerking moderator DiNozzo: Topic samengevoegd met het juiste topic.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #465 Gepost op: 7 mei 2013, 22:34:59
Ja in Haaglanden zitten er ook nieuwe doppies op. Volgensmij loopt hier al een topic over geloof ik?!
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,334
Reactie #466 Gepost op: 9 mei 2013, 12:11:45
Ik zag gisteren nog een L.E.volvo met 'n ijshockey-puck, daar moeten ze dus nog aan de slag...


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #467 Gepost op: 9 mei 2013, 19:58:14
Ik zag gisteren nog een L.E.volvo met 'n ijshockey-puck, daar moeten ze dus nog aan de slag...
Heb ook alleen nog maar Regionale VP's gezien met de nieuwe lamp. Alle volvo's van L.E. hebben nog de puck (voor zover ik ze gezien heb uiteraard), is wel makkelijk om dan het onderscheid te maken
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #468 Gepost op: 9 mei 2013, 20:25:13
Heb ook alleen nog maar Regionale VP's gezien met de nieuwe lamp. Alle volvo's van L.E. hebben nog de puck (voor zover ik ze gezien heb uiteraard), is wel makkelijk om dan het onderscheid te maken

Maak je niet druk, ook zij gaan ze krijgen. Uiteindelijk zijn zij degene die hebben aangegeven dat de "hockeypuck" niet voldoet aan de gestelde eisen.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #469 Gepost op: 9 mei 2013, 23:33:16
En de diverse regiopolitie voertuigen uitgerust met de Puck? Die zie ik ook steeds meer opduiken en die kunnen deze lamp wel gebruiken.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein