Het is allemaal erg leuk en aardig, maar wat ik hier lees is dat de mensen die er daadwerkelijk mee moeten gaan werken het te weinig vinden en dat eea (alweer) verzonnen is door ballpoint-chauffeurs. En nogmaals, het enkele draaiertje voldeed alleen omdat er voldoende ondersteunende verlichting was geplaatst. Flitsers op een bumper gemonteerd, op een schuin vlak en vlak boven de grond hebben geen nut. Het licht moet daar schijnen waar het gezien (kan) worden, namelijk op spiegelhoogte. Dus voor de binnenspiegel of desnoods op het dashboard monteren en in/op de spiegelbehuizing. Voor overdag de grootlicht schakeling en op het dak, thv de B-stijl aan weerszijde een Movia Sl-led in tweekleur-uitvoering op een opsteeekvoetje, of een links voor en een rechtsachter. Stopbord in de zonnenklep en een volldige tekstkrant binnenzijde achterklep en we zijn klaar. En tuurlijk, s'avonds zal het allemaal best wel te zien zijn. Maar het vervelende is dat de auto's die overdag de weg op zullen gaan net zo worden opgebouwd, en dan is het toch echt te weinig. En waarom ze dan die kleine flitsers van de bumper niet op de spiegels hebben gezet is me echt een raadsel.