0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.
Laten we eerst maar eens zien hoe het er rijdende uit ziet! Wellicht zit er nog een verrassing achter de achterruit. Dat komt nu niet uit de foto's naar voren!Ik mag hopen dat je achter de voorruit bedoeld, want achter het achterruit zie ik het nut niet van. Ik heb eea al in werking gezien op een Golf Variant voor de Divisie spoor, en geloof me, het is echt te weinig. Zoals ik reeds zei, zal het tijdens duisternis prima opvallen, maar voor de dag-uren is het gewoon te weinig.
Overigens lijkt er in de nieuwe Volvo wél een flitser achter het voorruit te zitten, ter hoogte van de binnenspiegel. Ik doel dus niet op het ANPR-systeem op het dashboard.
http://www.youtube.com/watch?v=hK6qNf7TSTYNieuwe signalering en optische signalen Volvo V70 KLPD Verkeerspolitie.Overigens zijn er geen flitsers achter de voorruit en achterruit aanwezig.
Dus van achteren is alleen dat ene pitje op het dak zichtbaar (of zitten er misschien nog flitsers op de achterklep)? Dat 1 pitje lijkt me niet echt voldoende...Verder ben ik het met moppersmurf eens, grillflitsers zijn wel leuk maar zitten voor veel moderne auto's (kleine & hoog geplaatste achterruiten) te laag om gezien te worden als de politiewagen dichtbij komt.