Hoe groot is de kans op je 31ste baan als ambuchauffeur te vinden?

Auteur Topic: Hoe groot is de kans op je 31ste baan als ambuchauffeur te vinden?  (gelezen 7175 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

helprutdeambulancein

  • Toekomstig ambulance chauffeur
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #10 Gepost op: 22 juni 2011, 10:31:23
Hi Dinges,

Ja daarom begin ik maar eens met de pro's te praten die weten uiteindelijk hoe het werkt :)

Maar ik begin inmiddels in te zien dat koks een stiekem verlangen hebben naar werk als hulpverlener......

Groet :)


CM

  • Docent verpleegkunde/parttime ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,118
Reactie #11 Gepost op: 22 juni 2011, 11:09:27
Hi Dinges,

Ja daarom begin ik maar eens met de pro's te praten die weten uiteindelijk hoe het werkt :)

Maar ik begin inmiddels in te zien dat koks een stiekem verlangen hebben naar werk als hulpverlener......

Groet :)

Ja, maar als wij straks samen avonddienst hebben dan mag jij voor mij koken!! ;D

C.
The exceptional is ubiquitous; to be entirely typical is a rare and lonely state - Andrew Solomon


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #12 Gepost op: 22 juni 2011, 17:28:51
Ja, maar als wij straks samen avonddienst hebben dan mag jij voor mij koken!! ;D

C.
Wij hebben vorig jaar een avond zelf koken/ daarna opeten gedaan in het restaurant waar een van de collega's gewerkt heeft... onder leiding van een van de koks, met begeleiding van de banketbakker, patissier en andere koks...geweldig gegeten en een heerlijke avond! Best een nuttige toevoeging aan het team :P
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


sylvester1986

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 22 juni 2011, 17:40:31
Nu ik van alles lees over koken en ambulancebroeders, komt er opeens een vraag naar boven, namelijk:
 - is er ook veel overgewicht bij de ambulancedienst?


Ba(a)s

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,055
Reactie #14 Gepost op: 22 juni 2011, 17:54:07
Nu ik van alles lees over koken en ambulancebroeders, komt er opeens een vraag naar boven, namelijk:
 - is er ook veel overgewicht bij de ambulancedienst?
Lijkt me lastig om aan te werken met dat onregelmatige eten en dag- en nachtdiensten door elkaar!
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..


Jasper K

  • evenementen hulpverlener met geneeskunde ambitie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
  • willekeurige opvulling van de ruimte
Reactie #15 Gepost op: 22 juni 2011, 18:47:44
Denk het niet, het is best een intensief werkje en daar krijg je vanzelf een goed figuur van. O0
All of science is nothing more than the refinement of everyday thinking.  - Albert Einstein  Wissenschaft und Kunst gehören der Welt an, und vor ihnen


helprutdeambulancein

  • Toekomstig ambulance chauffeur
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #16 Gepost op: 23 juni 2011, 12:40:35
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


@ CM: dat is geen probleem :) Bestel maar  alvast wat je wilt  :D

@ JVO: Dat zijn leuke dingen om te lezen! En een goed gevulde maag maakt iedereen blij!

@ Silverster: Kan ik niet over oordelen maar wel onder een aantal koks iig :) Behalve ik dan let er wel altijd op! Gezond eten doet wonderen ;)

@ba(a)s: Idd onregelmatige tijden zijn niet altijd goed voor het gewicht, aan de andere kant denk ik wel dat je zelf voor een deel in de hand kan hebben. ook ik werk onregelmatig maar let wel degelijk op wat ik eet en ook de tijden.

@ Jasper K: Dat geloof ik best! Zwaar werk is gratis work out  :)